- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
Bir ay önce satın aldığım kamera aparatını bugün test edebildim.Aldığım aparat şu:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300473821208&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
aparat malzeme kalitesi olarak 5/10 anca alır ama yinede iş görüyor.Aslında bana pek güven vermedi ama benim fot.makinam hafif olduğundan problem çıkmadı ama el kameralarını tartabilcek kalitede bir malzemesi malesef yok.
yerler ıslak olmasına rağmen dayanamadım bi 20dk kadar test ettim hemen,çok sert çukurlarda dahi kırılmadı:queen: ama şöyle bi sorun var gidona bağlanıldığından titreşim normalde olduğundan çok daha fazla hissediliyo kamera pek odaklayamıyor.ben akşam saat 19 da denedim kapalı havada hafif titreşim dışında gayet güzel bi kayıt oldu.:cat: videoyu şimdi paylaşmak isterdim ama 1gb lık kayıt ve video edit programım iş yerindeki pc de kaldı:queen:
motora ayrı bi hava kattı bu kamera işi ve yapılan kaydı oturup evde izlemek süper:mrgreen:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300473821208&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
aparat malzeme kalitesi olarak 5/10 anca alır ama yinede iş görüyor.Aslında bana pek güven vermedi ama benim fot.makinam hafif olduğundan problem çıkmadı ama el kameralarını tartabilcek kalitede bir malzemesi malesef yok.
yerler ıslak olmasına rağmen dayanamadım bi 20dk kadar test ettim hemen,çok sert çukurlarda dahi kırılmadı:queen: ama şöyle bi sorun var gidona bağlanıldığından titreşim normalde olduğundan çok daha fazla hissediliyo kamera pek odaklayamıyor.ben akşam saat 19 da denedim kapalı havada hafif titreşim dışında gayet güzel bi kayıt oldu.:cat: videoyu şimdi paylaşmak isterdim ama 1gb lık kayıt ve video edit programım iş yerindeki pc de kaldı:queen:
motora ayrı bi hava kattı bu kamera işi ve yapılan kaydı oturup evde izlemek süper:mrgreen: