Gidon Kamera Aparatı ve Test Videosu

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Bir ay önce satın aldığım kamera aparatını bugün test edebildim.Aldığım aparat şu:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300473821208&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
aparat malzeme kalitesi olarak 5/10 anca alır ama yinede iş görüyor.Aslında bana pek güven vermedi ama benim fot.makinam hafif olduğundan problem çıkmadı ama el kameralarını tartabilcek kalitede bir malzemesi malesef yok.
yerler ıslak olmasına rağmen dayanamadım bi 20dk kadar test ettim hemen,çok sert çukurlarda dahi kırılmadı:queen: ama şöyle bi sorun var gidona bağlanıldığından titreşim normalde olduğundan çok daha fazla hissediliyo kamera pek odaklayamıyor.ben akşam saat 19 da denedim kapalı havada hafif titreşim dışında gayet güzel bi kayıt oldu.:cat: videoyu şimdi paylaşmak isterdim ama 1gb lık kayıt ve video edit programım iş yerindeki pc de kaldı:queen:
motora ayrı bi hava kattı bu kamera işi ve yapılan kaydı oturup evde izlemek süper:mrgreen:
23032011.jpg

14042011.jpg

14042011003.jpg

14042011002.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fotoğraf makinene kavuşmuşsun :) En kısa zamanda bir test edelim onu.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Fotoğraf makinene kavuşmuşsun :) En kısa zamanda bir test edelim onu.

aynen yollamışlar bugün :cat: bu arada video yu upload ediyorum şimdi dayanadım ufaktan bi editleme yaptım:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:25 ----------

başlığı ''Gidon Kamera Aparatı ve Test Videosu'' olarak değiştirmemiz mümkünmü acaba :pale::)
[YT]MB2uYgX0NXM[/YT]
yerler ıslak pek riske girmedim biraz odun gibi kullandım videodanda anlarsınız zaten hiç yatırmadan dolaştım :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biraz kıpraşımlı :p da olsa güzel olmuş. Bir de belediye otobüsünün sağından geçmeye niyetlenirken inenlerle kucaklaşacakmışsın gibi yaklaşmışsın :mrgreen: Avcılarda turlamakla olmaz ama bir ara güzel bi test edelim biz bunu :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Biraz kıpraşımlı :p da olsa güzel olmuş. Bir de belediye otobüsünün sağından geçmeye niyetlenirken inenlerle kucaklaşacakmışsın gibi yaklaşmışsın :mrgreen: Avcılarda turlamakla olmaz ama bir ara güzel bi test edelim biz bunu :)

onu hep yapıyorum otobüsten inenler deli panik oluyolar izlemesi zevkli oluyo:queen::queen::queen:
havalar açsın testini yapıcaz:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birileri sana yanlış öğretmiş, trafikteki yayalar bonus değil :queen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Birileri sana yanlış öğretmiş, trafikteki yayalar bonus değil :queen:

o değilde bi gün evde yan ayna koleksiyonum olacak bu sabah yine bi kangonun aynayla benim aynayı çarpıştırdım bende sorun yok ama kangonunkide düşmedi :queen:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Güzel olmuş düşük hızlarda gayet uygun olur ama yüksek hızlarda ne kadar güvenilir acaba?

DipNot: Aslında sırf bu başlıkta ikinizden başka birisi de olsun diye yazdım :p
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
görüntü ilk geldiğinde kameraya bakan kim biraz şey bi çocuğa benziyo:)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
arkadaşım yapıcı eleştri olarak kabul edersen kusura bakma ama çok "sakat" sürüyorsun. sakattan kastım kendine boş yere tehlike yaratıyorsun. inan artcın olarak şurdan şuraya gitmem :).

ben de aralardan geçiyorum ama akan trafikte, önünde sollayacak boş alan olduğunda yapmalısın ve sollamanı selektörle ve ya ufak bir kornayla yapmalısın. benim rasgeldiğim şöförlerin yüzde doksanı aynaları kulllanmıyor, sinyal vermiyor. istanbul'da bu durum daha berbattır eminim.

ikinci olarak özellikle şehir içinde duran trafiğin sağından ve ya solundan "yardırarak" geçersen o sırada karşıya geçmeye çalışan bir yayayı ön tekere bindirip gezdirebilirsin. üçüncü olarak öndeki araçlara çok yakın mesafede seyrediyorsun. gene aynı şekilde senin bu yaptığını ben de yapıyorum, ancak sollama için yeterli boş alan olduğu yerlerde, dikiz aynamla soldaki trafiği kontrol ettikten sonra. videodaki kaç yerde gördük; öndeki araç ani fren yapsaydı kaza yapardın. boş yere canını riske atma. aileni düşün sevdiklerini düşün.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
başlığı istediğin gibi değiştirdim :cherry:
ben kamera aparat olayını gidona tripotu sabitleyerek yaptım çok ucuza maal oldu :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
görüntü ilk geldiğinde kameraya bakan kim biraz şey bi çocuğa benziyo:)

Ney bi çocuğa benziyo :) O bakan, çekimi yapan ve bu konuyu açan Felon nickli arkadaş :mrgreen:

arkadaşım yapıcı eleştri olarak kabul edersen kusura bakma ama çok "sakat" sürüyorsun. sakattan kastım kendine boş yere tehlike yaratıyorsun. inan artcın olarak şurdan şuraya gitmem :).

ben de aralardan geçiyorum ama akan trafikte, önünde sollayacak boş alan olduğunda yapmalısın ve sollamanı selektörle ve ya ufak bir kornayla yapmalısın. benim rasgeldiğim şöförlerin yüzde doksanı aynaları kulllanmıyor, sinyal vermiyor. istanbul'da bu durum daha berbattır eminim.

ikinci olarak özellikle şehir içinde duran trafiğin sağından ve ya solundan "yardırarak" geçersen o sırada karşıya geçmeye çalışan bir yayayı ön tekere bindirip gezdirebilirsin. üçüncü olarak öndeki araçlara çok yakın mesafede seyrediyorsun. gene aynı şekilde senin bu yaptığını ben de yapıyorum, ancak sollama için yeterli boş alan olduğu yerlerde, dikiz aynamla soldaki trafiği kontrol ettikten sonra. videodaki kaç yerde gördük; öndeki araç ani fren yapsaydı kaza yapardın. boş yere canını riske atma. aileni düşün sevdiklerini düşün.

Başkası adına konuşmuş olacam ama onun kullanışını dışarıdan gördüğüm için (beraber gezeriz arada) sanıyorum ondan daha iyi yorumlayabilirim.
Öncelikle, videoda biraz hızlı görünmüş ama ne o kadar hızlı kullanıyor ne de kullandığı yer hız yapılacak bir yer değil. Araçlara çok yaklaşmış gibi görünmesi ve özellikle sol tarafa çok yanaşmış gibi gitmesi tamamen kamerayla alakalı bir durum. Kamera gidon üzerinde sol elcikte ve kameranın kaç derece görüş açısı var bilmiyorum ama karşısındaki yer hariç yakını gösteremez. Yani çekimden kaynaklı karışıklığı saymazsak, İstanbul'da motosiklet kullanan birisi için normal sayılabilir. Biraz sakat davrandığı zamanlar olmuş. Belediye otobüsünden inen birini kucağına almak istedi sanırım :queen: Ama o kadar adrenalin olur. :p

başlığı istediğin gibi değiştirdim :cherry:
ben kamera aparat olayını gidona tripotu sabitleyerek yaptım çok ucuza maal oldu :cherry:

Tripodu nasıl sabitledin? :silent:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Güzel video olmuş paylaşım ve emek için teşekkürler.Ben özellikle müziği sevdim, ismi nedir? :cat:


Eleştiriler gelmeye başlamış. İzlemeye başladığımda tahmin etmiştim.:)

Arkadaşlar kamera çekimlerinde böyle oluyor.Risk normalden fazla görünüyor.Sürücü kafasını sağa sola döndürüp etrafını kontrol ederken kamera sadece karşıyı çektiği için sağda solda ne var ne oluyor göremiyoruz. Bir de yoğun trafiği olmayan yerlerde yaşayanlar için bu görüntüler daha tehlikeli görünür. Ama malesef durum bu.

Kamera çekimi yapan kişide biraz atraksiyon yapma hevesi de oluşuyor, en azından bende öyle oluyordu, aşırıya gitmedikçe mazur görmek lazım.Yeterki çekim yapan kişi kendini kaybetmesin. :mrgreen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
başlığı istediğin gibi değiştirdim :cherry:
ben kamera aparat olayını gidona tripotu sabitleyerek yaptım çok ucuza maal oldu :cherry:

çok teşekkürler:rendeer:
@metci
125cc scooterda max.80 hzım olduğu için hız konusunu çokta dert etmiyorum ama aparatın üzerindeki kamera ne kadar küçükse dayanma şansı o kadar yüksek olur:)
@otopsici
ne yani nası bi çocukmuş:mrgreen:
@maxi97
eleştiriye açığım :) aslında haklısın ama inan bana bunu övünmek yada farklı bişey için söylemiyorum bu yolların kısım kısım ıslak olduğu yani benim en çok tırstığım yol biçimindeki sürüşüm.İstanbuldaki trafikte yol alabilmek için en sakin bu şekilde sürmek gerekiyor.ama artçı konusunda haklısın arkama kimseyi almak istemiyorum arkama birini aldığımda biraz gaza geliyorum:mrgreen:
@jawa
müzikler blink182 den. parça isimleri ise The Rock show,down sonuncusunu unuttum evden bakarım akşama :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:45 ----------

Arkadaşlar ben bu aparatı tripod girişinden takıyorum ama daha 2-3takma sonrasında fot makinamın tripod girişi yalama oldu bu girişler kolay değiştirilebilen birşeymidir?Bu sabah taktığımda pek sağlam durmadı aparat üzerinde. içine bişeler sıkıştırıp sabitlemeyi düşünüyorum ama bu sefer tamamen yalama olacak gibi gözüküyor
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Çekim motosiklet için yeterli görünüyor.:cat:
Amaa sevgili felon,sürüş pek yeterli değil.Daha sakin ve dikkatli kullanmanı tavsiye ederim.Trafik kuralları sadece dört tekerler için değildir.Hepimiz uymak zorundayız.Kazalarda 4 tekerler genelde maddi hasarla atlatırlar ama 2 teker sürücüleri bedeni hasar ile atlatırlar veya atlatamazlar.:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ben bu aparatı tripod girişinden takıyorum ama daha 2-3takma sonrasında fot makinamın tripod girişi yalama oldu bu girişler kolay değiştirilebilen birşeymidir?Bu sabah taktığımda pek sağlam durmadı aparat üzerinde. içine bişeler sıkıştırıp sabitlemeyi düşünüyorum ama bu sefer tamamen yalama olacak gibi gözüküyor

Fotoğraf makinesinin tripod giriş o kadar dandik olmaması lazım. Ben fotoğraf makineme belki 100 defa mini tripod takmışımdır bir şey olmadı. Bir ihtimal yüksek titreşim bozmuş olabilir diyecem ama yine de bu kadar kısa sürede olmaması lazım. Sana yine servis yollar göründü galiba :mrgreen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Çekim motosiklet için yeterli görünüyor.:cat:
Amaa sevgili felon,sürüş pek yeterli değil.Daha sakin ve dikkatli kullanmanı tavsiye ederim.Trafik kuralları sadece dört tekerler için değildir.Hepimiz uymak zorundayız.Kazalarda 4 tekerler genelde maddi hasarla atlatırlar ama 2 teker sürücüleri bedeni hasar ile atlatırlar veya atlatamazlar.:bounce:

Haklısın abi teşekkür ederim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:19 ----------

Fotoğraf makinesinin tripod giriş o kadar dandik olmaması lazım. Ben fotoğraf makineme belki 100 defa mini tripod takmışımdır bir şey olmadı. Bir ihtimal yüksek titreşim bozmuş olabilir diyecem ama yine de bu kadar kısa sürede olmaması lazım. Sana yine servis yollar göründü galiba :mrgreen:

aynen ya bu nikondan soğudum resmen :pale:
bi ara şöyle ip gibi bişey vardı ismi aklıma gelmiyo böyle ip kadar ince o vidanın etrafına sarıpta çevirsem gevşekliğini alır sanırım.ama onun ismini hatırlamam lazım çünkü benim garajdaki bitti bizim kaportacı abiden istiyicem:queen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Cekimi göremiyorum ama yazilanlara bakilirsa titresim var..
Birdaha kullanma derim..

1. Gidonda takili oldugu icin güzel bir cekim basaramiyacaksin (Kendim denedim)
2. Kamerayi zamanla bozabilirsin (Titresimden)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst