- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #21
Cekimi göremiyorum ama yazilanlara bakilirsa titresim var..
Birdaha kullanma derim..
1. Gidonda takili oldugu icin güzel bir cekim basaramiyacaksin (Kendim denedim)
2. Kamerayi zamanla bozabilirsin (Titresimden)
biraz titreşim var ama kamera o derece zarar verirmi bilmiyorum ama sert bi çukura denk gelirsem zaten direk aparat kırılır.Aparat kırılırsa diye kameranın bilek ipini fren teline bağlıyorum.aparat kırıldığında fot.makinası yere düşmez ama gidona 3-4defa çarpabilir tahminimce :queen: