- Katılım
- 23 Tem 2006
- Mesajlar
- 538
ASLAN KARDEŞİM ALLAH KAZASIZ BELASIZ DERTSİZ TESKERELER NASİP ETSİN (HER TÜRK ASKER DOĞAR) SEVGİLERLE KONYADAN DUMLU:rendeer: :cherry:
BİSANCI_42' Alıntı:ASLAN KARDEŞİM ALLAH KAZASIZ BELASIZ DERTSİZ TESKERELER NASİP ETSİN (HER TÜRK ASKER DOĞAR) SEVGİLERLE KONYADAN DUMLU:rendeer: :cherry:
CBR1000RR' Alıntı:metehan abi sen geç dalganı
velespit-cbr' Alıntı:allaha emanet ol ... nerde yapıosun askerliği...???
kanka naber iznin kaç gün...napıyon...nasıl geçti acemilik...sivili özledibinmi...sudan çıkmış balık ambiansı varmı...kıbrıs hakkında çok şey duydum...aşırı sıcaklık...halkın askeri sevmemesi...arıtılan ama asla içtiğin suyun yerini tutmayan deniz suyu...vs...allah sabır versin artık ne diyelim...askerlik daha da kısalacak ama biz göremeyeceğiz merak etme...
CBR1000RR;388823 ben askeriyede daha rahattım valla ist geldim morelim iice bozuldu geri gidiyorum:pr: :pr:[/QUOTE' Alıntı:bu lanet sıla izinlerinin gelişi İzmir Marşıyla olur...dönüşü Cenaze Marşıyla olur...:queen:
ulan insan bi geliyom der dimi...daha doğrusu ben topiği pek takip etmedim...önce gelcem dedim sonra satış yaptım ve Beşiktaş maaçına aktım...inan maç daha zevkli oldu şahsım adına...Turkcell Lig hiç bitmesin diyorum son olarak...her zaman bir yerlerde buluşuruz ama Beşiktaş her zaman Gaziantep yenemeyebilir...ben Fenerbahçeliyim ama Beşiktaşa karşı bir zaafım var...arkadaşım fanatik beşiktaşlı...beni fena alıştırdı İnönüye valla...oldukmu sana birer Teknik Direktör..
neyse dediğim gibi sabahtan kıbrısa gideceksen sana hayırlı yolculuklar dileyeyim...
abi ben vatan borcumu 15 değil ömrümü adıyarak ödiyeceğim kararım bu ve evrakla ilgili işlemlerini başlattım kısmet olursa uzman olarak devam edeceğim hayatıma ben o kdr çok kabullendimki satırlarla anlatmaya çalışıyorum umarım anlarsın abi,doğru o sıcaklar beni çok çarptı resmen yandım yani marmariste bu şekilde yanamassın kesinarkadaşım çok beni az çok tanırsın hayat doluyumdur dürüstümdür bu yüzden sevenimde çok ben 30 günlük askerim ama saolsun uzmanlarımız eğitimleri sıkı tutarak bir çok konuyu özellikle hayati önem taşıyan konular üzerinde durup sıkı ve disiplinli eğitim aldım ki devamda ediyor umarımki bir gün bende eğitim vermeye başlarım ayrıca bende stres yok abi olmadı inan kafam çok rahat ne sevgili nede aile var bende az çok tahmin edersin düşüncesi olmayan insanlarıki görmüşsündür askerde inan ne kadarda zor olsa seve seve yapıyorum sabahtan otobüsüm hereket edicek ankaraya ama hiç üzülmüorum hatta gelirken üzüldüm öle alıştım düzene
Bende teskere ancak emeklilik dilekçem yada vasiyetim olur
Not:Hala aklım yerinde delirdiğimi düşünme heee![]()