- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
CBR1000RR' Alıntı:arkadaşlar teşekkür ederim ama şuan zaten vatan borcunu ödemeye başladım
sevgili dostum herşeyin gönlünce olmasını isterim ama artık bu gerçeği kabullenmekten başka çaren yok...ne kadar rahat olsanda o çizgiler sınırlar o emir komuta zinciri insanı boğuyor...acemi birliğin çok büyük ve kalabalık bir birlik galiba...Bende Ankara Elmadağda askerdim...Ankara'nın sıcağıda sağlam çarpar...şimdi kimbilir ne yapıyorsun...arkadaşlıklar dostluklarda önemli...usta birliğinde unutmaki oradaki insanlara bir uzun zaman geçireceksin...zamanla askerliğe ait tüm kuralları öğrenirsin...askerlikte yaşadığım en büyük stres neydi bilirmisin...çarşıdan birliğe dönerken geçen o lanet dakikalar...
sevgiler saygılar dostum...zaman o kadar çabuk geçecek ki sende anlayamayacaksın birde bakmışsınki teskerecisin...:rendeer: