Gidiyoruuuuuuum Millet .........

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
sevgili arkadaşım,
Yaşam kararlarından dolayı seni kutlarım.
Kendine dikkat et:rendeer:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
hayırlı teskereler
arkadaş bu site güzel diyorum kimse bana inanmaz
bak adamı askere gönderdik oradan bile konuşuyoruz
helal olsun be tekrar hayırlı teskereler
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
ashes' Alıntı:
ulen asker yenimi çıktın çarşıya nerdesin len neresi çıktı bilgi versene yarın akşam manyak buluşma var erhan dogum günü :) sende iştimaya :)


bir bilsen n kdr üzüldüm şimdi abimin doğum gününde yanında olmak isterdim
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
Gelişim Sürücü Kursu' Alıntı:
CBRR 10 RR nbr ya şafak kaç....

bizde şafak yok bee mehtap war sen hala sıfırları eksik yaz ben sana sorucam gelince ist canımdan can aldın burda
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
hayırlı teskereler umarım sıkıntısız yaparsın vatani görevini:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vay kardeşim naber...nasıl gidiyor...depresyon varmı depresyon...hacı usta birliği ne zaman belli olur...


biz acemideyken şöyle bir geyik dönerdi..."ulan 50 milyar borcum olsun eski sivil günlerime döneyim"...:p

hatta ben usta birliğinin ilk günlerinde İstanbullu Volkan Kandiş kuramla(bahriyede devre tertibe kura denir) kendi parmak kolumuzu kırıp hava değişimi ambiansına girelim hesapları yapıyorduk... :p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
geçer geçer sen yorma kafanııı aaaaaa bi aydın bi sen yeter canım yaa :)
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
dishy' Alıntı:
geçer geçer sen yorma kafanııı aaaaaa bi aydın bi sen yeter canım yaa :)

sana göre kolay geçer ama askerde olana zor geçer hem aydın benden kat kat daha rahat element şuanda evinde beee biz hala yabancı ellerdeyiz :queen:
Allah a şükür kafamıza taktığımız bişi yok
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
en ii ben bilirim asker psikoljisini sağolsun birileri yüzünden gitmiş kadar oldum zamanın da,,bilirsin sen de........:wiinkk:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
dishy' Alıntı:
en ii ben bilirim asker psikoljisini sağolsun birileri yüzünden gitmiş kadar oldum zamanın da,,bilirsin sen de........:wiinkk:

bak hala diorum gitmeden bilemessin gidemiyeceğin içinde hiç bir zaman bilemiceksin neyse uzatmayalım uzun lafın kısası ben özgürlüğü kısıtlı olan benim sense sahilde turluosun neyse düşündükçe sinir oluorum :pr:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
Canım kardeşim nasılsın seni çok özledik yaa sensiz inan ki gezi toplantı tadı yok şimdi burda da olsa gördüğüme sevindim.biliyorsun sayılı gün çabuk geçer hayırlısıyla yine seni buralarda görürüz hayırlı teskereler canım.Sen gurur duyduğumuz Türk gençlerindensin bu vatan ve bizler sen ve senin gibiler varken huzur içindedir.Kısıtlanmış özgürlük tamamen yokedilmiş özgürlükten iyidir strese girme sen gel beraber gezeriz sahilde. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst