- Konu Yazar
- #181
jasmine' Alıntı:Canım kardeşim nasılsın seni çok özledik yaa sensiz inan ki gezi toplantı tadı yok şimdi burda da olsa gördüğüme sevindim.biliyorsun sayılı gün çabuk geçer hayırlısıyla yine seni buralarda görürüz hayırlı teskereler canım.Sen gurur duyduğumuz Türk gençlerindensin bu vatan ve bizler sen ve senin gibiler varken huzur içindedir.Kısıtlanmış özgürlük tamamen yokedilmiş özgürlükten iyidir strese girme sen gel beraber gezeriz sahilde.![]()
yasemin abla saolasın inan sizlerin yokluğunu ben daha fazla hissediorum ve inanki sizinki gibi olmuo
walla inan sahilde gezmeyi falan hiç özlemedim insan burda herşeyi iice düşünüp ölçüyo ve istekleride buna nazaran az oluyor inanırmısın ki arkadaşlarımda inanmaz sahilde oturup çiğdem yemeyi özledim motor sevdasını zaten saymıyorum
saolun arkadaşlar saygılar :rendeer:

