Olsun Pro ben de geç cevap veriyorum zaten

Haroşo hartoksi... Ne yazıkki burada internetimiz yok ama ileride bağlanacak inş...
Yine acele acele yazıyorum internet bağlanınca uzun uzun yazıcam inş... Hepiniz kendinize iyi bakın... Ukraynadan çok selam hepinizi çok öyptüm...
Okuyabildiğim kadarıyla , ümmet abiye çok geçmiş olsun , morrigan ve komtanın doum günleri kutlu olsun , pınarına da hayırlı olsun
dasvidanya millet...