oglum ole bi topic hazirlamisin,25 bolumluk dizi cikar

sen en azindan bi amac icin gidiyosun,daha once ailenden ayri yasamis olabilirsin bir sure ama bu ayrilik ilk zamanlarda fena koycak.en azindan bana koymustu,ilk ayin her turkiye ile telefon gorusmesi yaptiginda aglamalarla bitecek.konusmadan once peceteni hazirlada telefona su kacirip heba etme
gelelim iyi yanlarina.aklini kullan ve ruscayi ogren orda.ozellikle
rusca !! kizlarini anlatmaya gerek yok,gozunu kapayim yoldan gecen birini tutup gozlerini actiginda karsinda bir saheser gorme ihtimali %97'lerde olan bi yer.motorcu adamsin,kaskini her zaman tak :cherry:.anladin sen

.ama fazla kacma ortamlara yoksa ders ve univ. die bi sey kalmaz.sana en guzelini soyliyim.kendine sabit bi kiz arkadas bul ve o sekil yasa.bir sure internetten uzak kalcam demissin,orda internet cafeler mecvut yaw,girersin yine

.
en guzel tarafida komsu oluyoz.belki kisa kiew cikarmasi yapabiliriz.eger orda olursan bulusuruz orda
simdilik benden bu kadar dostum.kendine dikkat et ve baslarda moralini yuksek tut
hayirli yolculuklar :rendeer: