Gidiyorum buralardan... elveda millet...

Katılım
27 May 2006
Mesajlar
165
..............................................................
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah Allah!

icon_surprised.gif


Bu gün çarşıda gezinirken aklıma geldin.
Görkem'in kitabı kaçında gelecekti? diye aklımdan geçti.


Gidiyorsun.

Hayırlı yolculuklar.

Sana daha önce foruma koyduğum ama rezil okuduğum için pek ilgi çekmeyen bir şiirimle veda etmek istedim.

[YT]RFX1afX9xHQ[/YT]

Güle güle ve

BAŞARILAR DİLERİM...
:king:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Teşekkürler Pınarr... hani şu köprü vardı ya... neyse sonra söylerim... :cherry:

ydanis ... teşekkürler...

patriote
Içine doğmuş abi... Bu arada şiiri dinlemek çok isterdim fakat hoparlörlerim , kulaklıklarım ve sesle ilgili bütün elektroniğim bozuk olduğu için dinleyemiyorum , yazsan daha makbule geçecek...
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Görkem kardeş,hayırlı yolculuklar.Artık döndüğünde bizim motorlarda problem
olduğunda yardımcı olursun herhalde,ha gittiğine birtek cbrın seviniyordur,silecek
kimse olmayınca boyayı kurtardık diye:rendeer:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
güle güle git dostum yolun açık olsun.vallahi yarın izinliyim bi aksilik olmazsa gelirim ama nerede olacaksın?nasıl bulucaz seni???
bu arada meslektaş sayılırız bende makina teknikeriyim derslerinde başarılar dilerim bilirim o derslerin zorluğunu iyi çalış :mrgreen:
bizleride unutmaman dileğiyle :king::rendeer::salut:
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Görkem güle güle git güle güle gel nekadar tanısamamıs olsakta, Allah omur verırse 5 sene sonra buralarda olucaz.:bounce:

Yapmayı planladıgın veda partısını donusunde yaparız hemde 25 kere :king:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
gelecek hayatta basarılar.. Tekrar görüşmek üzere... Yolun Acık olsun. Biz Hep Burda Seni Bekliyo Olacağız :cat:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
GorkeM;833414 ' Alıntı:
Ukrayna , Kiev'e gidiyorum...

Vay be..Ben bi haftalığına gittim tadı damağımda hala..Sen 5 sene oradasın yaşadın...:cat: Hem okulunu oku hem de ızdırap ol Ukrayna kızlarına..Gözümüzü arkada bırakma..:)
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
güle güle Görkem Yolun açık olsun akşam gelmeye çalışırım bende yetişebilirsem.
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
gülr gülr dostum umarım bizleri unutmasın kib a.e.o :rendeer::rendeer: yolun açık olsun kanka
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Görkem güle güle git ; Hedeflerine varman dileğiyle:cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
güle güle git, güle güle gel görkem,
buradaki en katılımcı, paylaşımcı arkadaşlardan biriydin
gitmene üzüldüm açıkçası, ama senin adına sevindim tabii
(ukrayna kızları adına da üzüldüm)
bu akşam nerede kaçta olacağının detayını yazarsan iyi olur, uğramaya çalışırım erken gelirsem
ukraynada motor fiyatları ne durumda acaba?sen orda rahat durmaz iyi kötü bişey çekersin altına gibime geliyor benim ama hayırlısı bakalım
seni çok özliicez, net işini çabuk hallet bizi merakta bırakma
MT'nin Ukrayna elçiliği kolay iş değildir ona göre...
:cherry:

ps.. msn'e ekledim seni
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Yolun açık olsun Görkem'cim.Keşke tüm ayrılıklar seninki gibi olsa.Nasıl olsa görüşücez dönünce.Hem bak internet'e kavuşunca nasıl olsa yine birlikte olucaz.Okulunu başarıyla bitirip güzel bir meslek hayatına atılmanı dilerim.
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
181
organize olup zeytinli rock festte görüşemesekte belki bir gün ukraynaya uğrarsam orada görüşürüz güle güle yolun açık olsun mt ukraine:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst