güle güle git, güle güle gel görkem,
buradaki en katılımcı, paylaşımcı arkadaşlardan biriydin
gitmene üzüldüm açıkçası, ama senin adına sevindim tabii
(ukrayna kızları adına da üzüldüm)
bu akşam nerede kaçta olacağının detayını yazarsan iyi olur, uğramaya çalışırım erken gelirsem
ukraynada motor fiyatları ne durumda acaba?sen orda rahat durmaz iyi kötü bişey çekersin altına gibime geliyor benim ama hayırlısı bakalım
seni çok özliicez, net işini çabuk hallet bizi merakta bırakma
MT'nin Ukrayna elçiliği kolay iş değildir ona göre...
:cherry:
ps.. msn'e ekledim seni