Gidiyorum buralardan... elveda millet...

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
::unsure:: bir paylaşımcı arkadaşımız ,sen gidiosun yani..eğitim yılında başarılar kardeşim..herşey gönlünce olsun..:king::king:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Nereye be yaw :silent:
Daha yeni yeni acılmıstık.
Ne zaman geri donus kısmetse gorkemcigim.
Gitmeden kesinlikle goruselim.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Nereye be yaw :silent:
Daha yeni yeni acılmıstık.
Ne zaman geri donus kısmetse gorkemcigim.
Gitmeden kesinlikle goruselim.

Beyfendi yarım ağız konuşacağımıza aşkam sahile gelelim.. :p
Gitmeden mutlaka bu akşam sahilde göreyim seni yazalım dimi ama :p
Geleceksen akşam şirkette beklerim seni.. Birlikte geçeriz..
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Yolun açık ve herşey gönlünce olsun.
Oralardan gene bağlanırsın buralara muhtemelen :)
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Selametle gidiver,umarım teknik üniversitesi beklentilerini karşılar,her şey gönlünce olsun muhterem.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Bir hondacı daha ülkeden gidiyor. Azalıyoruz. Hyosungcular sevinir belki :)

Şaka bir yana güle güle git arkadaşım. Yolun açık olsun.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Güle güle Görkem. Bu 5 sene umarım senin için çok eğlenceli ve başarılı geçer.
Bak bakalım Ukrayda 2teker tutkunlarını nasılmış arabalar motosikletleri sıkıştırıyor mu :)
Tekrar Görüşmek Üzere
www.motosiklet.com.ua :p
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
hiç kimseden çekmedi benden çektiği kadar bu forumda ..cbr başlığında bi temizlik yaptım 500 mesajı 3 günde çöpe gitti :)

cbr cılarım görkem ustası .. yolun açık olsun .. ukrayna çok uzak değil bi gün bakarsın karşına çıkarız orlarda :rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Yolun açık olsun ,Hayırlı yolculuklar Görkem:) Okumak için gidiyorsan ne güzel.Umarım 5 yılda bitirirsin okulunu.:rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
görkem yolun açık olsun:rendeer: sen bir yolunu bulup internete girersin
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ders çalışmak için mi internet yok yoksa gerçekten ukraynada mı net yok her neyse başarılar.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Görkem abi kendine çok iyi bak..:salut:
İnternetten yazışırız yine denk gelirsen.. :)

Tekrar güle güle.. :salut:
Yolun açık olsun..:wiinkk:
Başarılar.. :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
gule gule gorkem kardesım,umarım egıtımını en ıyı sekılde yapar ve sıkı bır motor la tekrar arımıza donus yaparsın,gule gule ozgur ınsan.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Güle Güle, seni sıksık ziyarete gelebiliriz, evini guzel yerden tut. :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936


len aglatcaksin beni :)
herkei davet ettin mt oklarak gelcey ukraynaya bizi yedirir icirirsin ardik oralarda:p
fotolar hazir buarada unutturma sakin
ama bir fotograf vardirki herkese gosterip duracagim...onu buraya koymadan gecemeyecegim ..ahanda buyrun manyak Gorkem:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst