Gidek Mi Gitmeyek Mi Derken Gidiverdik Gezisi ;)

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mersin sahilleri gözümde tütüyor beeehhh
çok güzel gezi olmuş ellerinize ayaklarınıza ve motorlarınıza sağlık :)
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
20
anlamadım gitti....ama

:silent::rendeer::rendeer::rendeer:...ağzıne diline eline gözüne sağlık baba ...............bende ordaydım ama senin anlattıklarını dinlerken çektiklerine bakarken daha çok keyif aldım yaf.hatta bi ara bende orda olsaydım bilem dedim......????????....demekki işin sırrı yaşamak diil de aktarabilmekteymiş.....insan seni tanımasın görmesin sadece dinlesin.sana deli divane olur .taaa ki görünceye kadar..........ama olsun varsın senin yüreğin yeter baba.............güzel resmetmişsin ve güzel anlatmışsın........bi dahaki sefere !!!!!!!!! daha çok fotoğraf çektircem sana.......sağlıcakla kal........
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
emeğinize vede elinize vede motorlarınıza sağlık. Bizlerle paylaştığınız içinde ayriyeten teşekkürler. Eğlendiğiniz belli. Cennet, cehhenem çukurlarını daha önce görmüştüm . Güzel yerler ama sıcakta hiç çekilmiyor. Full koruma sıcaktan pişmediniz mi yahu. Bari korumaları çanta manta herne varsa onun içine koyup öyle gezseydiniz. Anladığım kadarı ile fazla oyalanmadınız ki hiç korumaları çıkarmadınız.

abi sen nediyon o dizlk dizimle ayrılmaz ikili oldu sıcakta.mont desen yapıştı üstüme çıkmıo:pkask zaten allahlık.çok sıcaktı çooooooookkkkkk.zaten o sıcak yüzünden resimler az :bounce:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
sencer bey çok üşürmüş.hatta orda girelim dedğmde bi örnekle olayı açıklamaya çalıştı.burda paylaşamıyorum ban yerim:p

abi sencer havuza bir atlama atlıyor ki aklınız durur yüzücüler bile o şekilde atlama yapmamıştır daha buna inancınız olsun:mrgreen: canı istememiştir yoksa iyi yüzücüdür ha:p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Çok güzel kareler var paylaşım için teşekkürler.Bir daha aynı yere giderseniz benim için o suya ayaklarınızı sokun bayılırım soğuk suya ayak sokmayı.Aşağıdaki gibi:cherry:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
güzel gezmişsiniz tekerinize ve yüreginize saglık:cat:
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
6
çok güzel bi gezi olmuş,anlatım da müthiş:wiinkk:yalnız bi konuya katılamıcam "güdümlü kılıbık":) "anlayışlı insan" daha da bi yakıştı huceyine bence:rendeer:::160::
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Fıstığmla, yakında oraları da fethedeceğiz. :)
Güzel, fakat sıcak memleket arkadaş. Allah size kolaylıklar versin.

herkese selamlar...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
çok güzel bi gezi olmuş,anlatım da müthiş:wiinkk:yalnız bi konuya katılamıcam "güdümlü kılıbık":) "anlayışlı insan" daha da bi yakıştı huceyine bence:rendeer:::160::

sen öyle deyiver, biz diyeceğimizi dedik...
herkesin bi yari var ama hiçkimse yarıyolda bırakırcasına mesafe koymuyor/koydurmuyor. her gezinin2/3 bölümünde bu çocuk cep teli çeken bir yer arıyor. mesela yemek söylendi, servis yapıldı. yemekleri yedik, ve yedikten sonra 45 dakika daha hüseyin ortada yok. tam aramaya çıkacağız ki "güdümlü kılıbık" çıkagelyor. grup çıkıldıysa grup çıkılır. ben sevdiğimle olmak istiyorsam onunla olurum, grubumla istiyorsam da grubumla. ama grubumla yola çıkıp, sevdiğim için o gruptan ayrılmamam gerekir ki dağın başında o uçurumlu yollardan bir ceset taşımamak/taşıtmamak için... ne de olsa gruptan ayrılanı trafik canavarı kaparmış..... :bounce:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
sen öyle deyiver, biz diyeceğimizi dedik...
herkesin bi yari var ama hiçkimse yarıyolda bırakırcasına mesafe koymuyor/koydurmuyor. her gezinin2/3 bölümünde bu çocuk cep teli çeken bir yer arıyor. mesela yemek söylendi, servis yapıldı. yemekleri yedik, ve yedikten sonra 45 dakika daha hüseyin ortada yok. tam aramaya çıkacağız ki "güdümlü kılıbık" çıkagelyor. grup çıkıldıysa grup çıkılır. ben sevdiğimle olmak istiyorsam onunla olurum, grubumla istiyorsam da grubumla. ama grubumla yola çıkıp, sevdiğim için o gruptan ayrılmamam gerekir ki dağın başında o uçurumlu yollardan bir ceset taşımamak/taşıtmamak için... ne de olsa gruptan ayrılanı trafik canavarı kaparmış..... :bounce:

abi tamam gitme aşkımın üstüne.kaçıracaksınz yeni motorcuyu:salut::p:p:p:p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
abi tamam gitme aşkımın üstüne.kaçıracaksınz yeni motorcuyu:salut::p:p:p:p

sen merak etmeeee, yengem de, ben de senin iyiliğini istiyoz anlayışlı erkek... ama kız olsam motorum da gönlüm de senindi ( değerini arttıryom ciddiye alma. motorumu PAYLAŞMAM :bounce: )
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
80
Anılarımı hatırlattınız teşekkürler. Resimler ve anlatım geziniz kadar güzel olmuş tebrik ederim. Kazasız belasız nice geziler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst