- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
Ben anlamadım bu detone mevzusunu hayırlısıtequ buygün senden bahsettik.. ama ateş hep iyi andı seni...
ama detonenin anamurlu olmasına iyi dikkat çekmişler...
bak söylerim sonra kulağına haykırır...
1000 çok olum.Vadeli verecen zaten teneşir vadeliOlmaz. Yenisi 1650 YTL Korlasta750'yi canlı ver üzerini kredi kartı çekelim
Ben daha pahalı olsada yeni çıkan carbon hexagon versiyonu alacağım. (2000 ytlcik
Bir süre orjinal egzostları geri monte eder akperlere olan kulak alışkanlığımı siler sonra tekrar alırım diye düşünüyorum.
Seçim senin![]()
bizde ona tipi kaymış diyolardıaynen öle:cherry:ama helal olsun ben seni gördükten sonra bile mersin yolunu bitiremedim.sıcak berbat edio adamı.kutluyorum sizi
![]()
eyw