Gidek Mi Gitmeyek Mi Derken Gidiverdik Gezisi ;)

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
tequ buygün senden bahsettik.. ama ateş hep iyi andı seni...

ama detonenin anamurlu olmasına iyi dikkat çekmişler...
bak söylerim sonra kulağına haykırır...
Ben anlamadım bu detone mevzusunu hayırlısı :p
Olmaz. Yenisi 1650 YTL Korlasta :) 750'yi canlı ver üzerini kredi kartı çekelim :p
Ben daha pahalı olsada yeni çıkan carbon hexagon versiyonu alacağım. (2000 ytlcik :)
Bir süre orjinal egzostları geri monte eder akperlere olan kulak alışkanlığımı siler sonra tekrar alırım diye düşünüyorum.
Seçim senin :)
1000 çok olum.Vadeli verecen zaten teneşir vadeli :p
bizde ona tipi kaymış diyolardı:paynen öle:cherry:ama helal olsun ben seni gördükten sonra bile mersin yolunu bitiremedim.sıcak berbat edio adamı.kutluyorum sizi:p:p:p:p:p:p:p:p

eyw :p
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Olmaz. Yenisi 1650 YTL Korlasta :) 750'yi canlı ver üzerini kredi kartı çekelim :p
Ben daha pahalı olsada yeni çıkan carbon hexagon versiyonu alacağım. (2000 ytlcik :)
Bir süre orjinal egzostları geri monte eder akperlere olan kulak alışkanlığımı siler sonra tekrar alırım diye düşünüyorum.
Seçim senin :)



En azından adam gözümüzün önünde kaybolmadı.Motosikletine atlayıp dağlık alanda hücresel ağ aramadı. :) İkinizde kılıbıksınız. Bundan sonra geziye çıkmadan önce cep telefonlarına el koyacağım haberiniz olsun.

yaw hocam benmkisi kılıbıklık değil.iyi iletişim:cherry:baq siz denize girmeye gelmediniz ben denize çağrıldım:cherry:hemde yemekli:p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Olmaz. Yenisi 1650 YTL Korlasta :) 750'yi canlı ver üzerini kredi kartı çekelim :p
Ben daha pahalı olsada yeni çıkan carbon hexagon versiyonu alacağım. (2000 ytlcik :)
Bir süre orjinal egzostları geri monte eder akperlere olan kulak alışkanlığımı siler sonra tekrar alırım diye düşünüyorum.
Seçim senin :)



En azından adam gözümüzün önünde kaybolmadı.Motosikletine atlayıp dağlık alanda hücresel ağ aramadı. :) İkinizde kılıbıksınız. Bundan sonra geziye çıkmadan önce cep telefonlarına el koyacağım haberiniz olsun.

susma hakkımı kullanıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
::yawn::::yawn::::yawn::::yawn::::yawn::::yawn::
susma hakkımı kullanıyorum. konulşursam benden resim isteyip "yengen çok kızdı geziye gittiğime inanmıyor"diyen biri ortaya çıkacak

sen sus abi.bende uyuyayım bari.belki rüyamda 1000rr görürüm:joker::joker::joker::joker::joker::joker:::yawn::
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ellerinize sağlık arkadaşlar.
Şu cennet-cehennem muhabbetini hep merak etmişimdir.
Ama bir türlü gitmek nasip olmadı.
Zaten memlekete 20 gün izin geçirmeye geliyoruz.
O 20 günde de ne kadar eş dost ahbap varsa ya evlilik ya da sünnet sığdırıyorlar.
Hiç bişey yapamayan mevlüt okutuyor.:)
Yani tüm izin boyunca bizi olduğumuz yere çakıyorlar sizin anlayacağınız.
Nerdeee çıkıp gezecez.!!!:pale:
Şu cennet cehennem mevzusunu açın biraz.
Eğer daha fazla fotoğraf varsa ve buraya asarsanız sevinirim.

Tekrar teşekkürler...:cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Ellerinize sağlık arkadaşlar.
Şu cennet-cehennem muhabbetini hep merak etmişimdir.
Ama bir türlü gitmek nasip olmadı.
Zaten memlekete 20 gün izin geçirmeye geliyoruz.
O 20 günde de ne kadar eş dost ahbap varsa ya evlilik ya da sünnet sığdırıyorlar.
Hiç bişey yapamayan mevlüt okutuyor.:)
Yani tüm izin boyunca bizi olduğumuz yere çakıyorlar sizin anlayacağınız.
Nerdeee çıkıp gezecez.!!!:pale:
Şu cennet cehennem mevzusunu açın biraz.
Eğer daha fazla fotoğraf varsa ve buraya asarsanız sevinirim.

Tekrar teşekkürler...:cat:

bilirim bilirim, ünivde okurken ve askerden izne geldiğimizde de aynı davalar..

dur sana link vereyim de oradan daha iyi incelersin..
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=382127

burdan cenneti de cehennemi de göreceksindir :bounce::queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
bilirim bilirim, ünivde okurken ve askerden izne geldiğimizde de aynı davalar..

dur sana link vereyim de oradan daha iyi incelersin..
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=382127

burdan cenneti de cehennemi de göreceksindir :bounce::queen:

Link için teşekkürler.

Cehennemi bilmiyorum da,
Üniversitede okurken Mersin'li bir kız arkadaşım vardı.
Cenneti bilirim yani.:)
Hey gidi günler.
Torun torba sahibi olmuştur çoktan...:wiinkk:

Bir gün mutlaka ziyaret edeceğim oraları....

Hele bi herkes evlensin, sünnet olsun...:pale:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Emeğinize,yüreğinize,tekerinize sağlık. İyi vakit geçirmişsiniz. Mersin güzel yer her ne kadar fazla gezememiş olsamda...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sencer abi ben Mersin de olsaydım bana da mesaj atardın, ben de gelirdim dimiiiiii :cherry:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
kanka öttürmüşsün gene ha:) yaw nasıl uçtun öle yawww hehehehee:mrgreen:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
kanka öttürmüşsün gene ha:) yaw nasıl uçtun öle yawww hehehehee:mrgreen:

abi o motorda da uçuyo.50-60 gidio.birden adama bişey oluyo.bünyesinde exup var zannedersem:queen:uçuyo gidio.sora exupun sigortası çıkıo heralde yine yavaşlıor:pşaka bi yana sencer abimizi çok severim.bak kendiside şu an burda yok.övebilirim:padam hakkaten delikanlı adam ya:rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
CANLARIM BENİM, BEN DE HEPİNİZİ SEVİYORUM.... tek tek mesaj yazamıyorum sizlere ama ilginize teşekkürler :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
güzel gezi olmuş resimlerden çok eğlendiğiniz ortada :)
ya o çiçekler ne hoş öle pembiş pembiş :)
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
yahu kayacı vadisine gidilirde o buz gibi suya girilmezmi?!...
elinize ayağınıza sağlık...
kızlarınıza da hakim olun :cherry: çünki ahmetin oğlu çok arsız :queen:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
yahu kayacı vadisine gidilirde o buz gibi suya girilmezmi?!...
elinize ayağınıza sağlık...
kızlarınıza da hakim olun :cherry: çünki ahmetin oğlu çok arsız :queen:

sencer bey çok üşürmüş.hatta orda girelim dedğmde bi örnekle olayı açıklamaya çalıştı.burda paylaşamıyorum ban yerim:p
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
yahu kayacı vadisine gidilirde o buz gibi suya girilmezmi?!...
elinize ayağınıza sağlık...
kızlarınıza da hakim olun :cherry: çünki ahmetin oğlu çok arsız :queen:

:bounce: kaanka benim oğlan çok yaramaz ama terbiye ediyorum işte böyle yavaş yavaş.. kızların arasına koydum alışşsın die
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
çok güzel bir gezi olmuş karpuzlar kesin çatlamıştır,
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
emeğinize vede elinize vede motorlarınıza sağlık. Bizlerle paylaştığınız içinde ayriyeten teşekkürler. Eğlendiğiniz belli. Cennet, cehhenem çukurlarını daha önce görmüştüm . Güzel yerler ama sıcakta hiç çekilmiyor. Full koruma sıcaktan pişmediniz mi yahu. Bari korumaları çanta manta herne varsa onun içine koyup öyle gezseydiniz. Anladığım kadarı ile fazla oyalanmadınız ki hiç korumaları çıkarmadınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst