Gidek Mi Gitmeyek Mi Derken Gidiverdik Gezisi ;)

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
80
Yolunuz Yeşilovacık'tan geçerse, yorgunluk kahvesi içmeye beklerim.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
80
Her zaman bilgisayarı açamıyorum ama takip etmeye çalışırım. Tisan sapağındaki bakkallara sorarsan bana ulaşabilirler.
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
20
nazar değdirdiniz işteeeeeeeeeeee

:pr::pr:güzel güzel derken adama nazar değdirdiniz işte ya...........baba......yürekçe abimiz.......yüreğinden yaralanmış tı ...bide nalı motoru yaralamış.ama çok geçmiş olsun .ki sağlam vücut sağlam kafada sağlam kaskta olurmuş.......baba şaka bi yana harbiden geçmiş olsun..........yaaa.....nazar değdi.kesin bi kurşun mu düktürsen ne........motorunu görmedim ama seni iyi gördüm bari........uf yaaaaa yarın gidiyom aklım sende kalıcak ama...neyse kendine ve kendinize iyi bakın ..tekrar geçmiş olsun yüreğim......sin...........incitme onu.........by by...........millet:rendeer::rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
:pr::pr:güzel güzel derken adama nazar değdirdiniz işte ya...........baba......yürekçe abimiz.......yüreğinden yaralanmış tı ...bide nalı motoru yaralamış.ama çok geçmiş olsun .ki sağlam vücut sağlam kafada sağlam kaskta olurmuş.......baba şaka bi yana harbiden geçmiş olsun..........yaaa.....nazar değdi.kesin bi kurşun mu düktürsen ne........motorunu görmedim ama seni iyi gördüm bari........uf yaaaaa yarın gidiyom aklım sende kalıcak ama...neyse kendine ve kendinize iyi bakın ..tekrar geçmiş olsun yüreğim......sin...........incitme onu.........by by...........millet:rendeer::rendeer:

kaza mı yapmış:silent::silent:

ya hocam hadi kafayı yiycem.gece diye arayamıyorum.mesaj çektim cvp gelmedi

ya tarkan abi cevap yazsana
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst