- Katılım
- 3 Şub 2006
- Mesajlar
- 655
- Konu Yazar
- #1
gezilerde kask takma konusundaki yorumlar çok can sıkıcı olmaya başladı , şahsen beni forumdan soğutuyor artık.
örnek olma meselesine gelince, buradaki herkes neyin doğru neyin yanlış olduğunun farkında kask takmak yada takmamak tamamen kendi hür iradesine kalmıştır sonuç ta sadece kendine zarar verebileceğini herkes biliyor
lütfen artık her gezi konusunda ''kasklar nerde'' , ''neden kask takmadınız'' gibi yorumlar yapmayınız
sayın moderatör
bu konunun yeri 'konu dışı' mı yoksa 'moto sohpet' mi tam karar veremedim sen doğrusunu bilirsin artık
örnek olma meselesine gelince, buradaki herkes neyin doğru neyin yanlış olduğunun farkında kask takmak yada takmamak tamamen kendi hür iradesine kalmıştır sonuç ta sadece kendine zarar verebileceğini herkes biliyor
lütfen artık her gezi konusunda ''kasklar nerde'' , ''neden kask takmadınız'' gibi yorumlar yapmayınız
sayın moderatör
bu konunun yeri 'konu dışı' mı yoksa 'moto sohpet' mi tam karar veremedim sen doğrusunu bilirsin artık