gezilerde kask takmayanlar hakkında yorum yapmayın artık

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
gezilerde kask takma konusundaki yorumlar çok can sıkıcı olmaya başladı , şahsen beni forumdan soğutuyor artık.
örnek olma meselesine gelince, buradaki herkes neyin doğru neyin yanlış olduğunun farkında kask takmak yada takmamak tamamen kendi hür iradesine kalmıştır sonuç ta sadece kendine zarar verebileceğini herkes biliyor

lütfen artık her gezi konusunda ''kasklar nerde'' , ''neden kask takmadınız'' gibi yorumlar yapmayınız



sayın moderatör
bu konunun yeri 'konu dışı' mı yoksa 'moto sohpet' mi tam karar veremedim sen doğrusunu bilirsin artık
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet bencede , bende pek takmam ama olsun :) takılmasında yarar var :D
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
bende bu "yorum" konusuna takanları bir türlü anlayamıyorum örneğin siz bay "RAPTOR666". Burası bir forum sitesi değil mi? yani forum ne demek diye açıklamayayım istersen, yazılanlara yorum yapılarak büyüyen bir site! sen gezi yapıp burda yayımlıyosan ona elbette yorum yapılacak zaten yorum yapılsın diye yayımlamıyo musun? kask da takmazsan eğer onun da eleştirisi, yorumu yapılır, nasıl gezinizin beğenildiği yorumu yapılıyorsa.. o yüzden şu yorum yapılmasın bu yorum yapılmasın diye istekler malesef burası için geçerli değil. istemiyosan yorum yapılmasını hiç bişey yazmazsın olur biter..
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
takılmasında mutlaka yarar var ama demek istediim bunu zaten insanlar düşüne biliyo tekrar tekrar söylenmesine anlam veremiyorum ben
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
ohooo duruma öyle bakılınca şuan forumda konuşulan konuları onlarca kez konuştu tartıştı bu forum... yapacak bir şey malesef yok :)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
bu durumdan rahatsız olan çok kişi olduğunu biliyorum o kask lafını duyunca kask takmış olsam dahi gezinin bütün heycanını alıp gidiyor sanki birazda gezide eksiklikler bulma çabasındaymışlar gibi geliyo ozaman nerdeyse her gezi yazısında ilk 10 mesajdan birinde mutlaka kask lafı geçiyor:pale:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Siz de kaskınızı takın, on mesajdan birinde kask lafı geçmesin, gezinin de tadı kaçmasın.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
işte demek istediiim kimseyi alakadar etmez bizim kask takıp takmamamız:pr:
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
37
Senin (kisiye yonelik degil kask takmayanlara) kaskı takmaman sadece seni degil butun motorcuları etkilor, bu yaz cesmede iki aptal kızın kasksız bindikleri motorda olmeleri sonucu ablaları "motor cok telikeli lutfen motora binmeyin diye" aptalca bi demec verdi o yuzden motora biniyosan kask takmalısın cunku benimde ( kisiye yonelik degil kask takanlara) itibarımı etkiliyor "motor kotudur" "motor tehlikelidir" imajı yaratıyor, bunu en azından ruzgarın kızını okuyor olsan bile bilirdin, kadın o kadar "kaskafalılar" diye kampanya yaptı...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
demecin aptalca olduğunu sende söylemişsin baştan beri diyorum zaten herkesin kandi aklı var herkes düşünebilir herkes neyi örnek alıp neyi örnek almaması gerektiğni bilir diyorum ben




ayrıca ben kask takmayın kötüdür demiyorum kesinlikle bende takarım herzaman
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Kendimin ve hiçbir motosiklet kullanıcısının kafasının, beyninin patladığını görmek, kask takmadığı için öldüğüne şahit olmak istemiyoruz.
aileler, çevre vs. zaten zor ikna ediliyor motosiklet için. onların da görmesini, "bak işte motosiklete binersen böyle olur" şeklinde ellerine aptalca kozlar vermek de istemiyoruz.

senin hoşuna gitmiyor diye, uyarmaktan, doğruyu söylemekten vaz geçecek değiliz.
motosiklete bineceksen, ehliyetin, kaskın ve asgari korumaların tam olacak.
başka yolu yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
raptor666 sana küçük bir örnek vericem,benim takıldığım sürekli bir yer var nargile cafe sahibinide çok iyi tanırım birgün manita yapmış abi motoruna ihtiyacım var dedi gezicez dedi aldedim kaskıda uzattım yok abi yakın yere gidicez dedi ısrar ettim ama yine almadı neyse ben eve giittim gece geç saatte bir tlf abi erkan kaza yaptı kafası yarıldı 14 dikiş attılar umursamadım.Çünkü beni dinlemed tamam dedim ertesi günü gittim yanına yüzüme bakamadı abi keşke seni dinleseydim dedi artçısı hatun kişi beni dinledi kask takmıştı o, onda en ufak bişey yok ama bizim elemanın kafası karpuz gibi yarılmış,bizler bunu kullanıyorsak kendi sağlığımız ve canımız için takıyoruz.Sen yine bildiğini oku ve takma saçların bozulur karizman çizilir kask takarsan, ama tersinide düşün karizma yerine beyninde kaldırımda çizilebilir:cat:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
165
Arkadaşım Raptor666
Çevreni ve gezi arkadaşlarını kasksız dolaşmana alıştırmaya çalışacağına sen kaska alışmaya çalış. Sadece kendin için değil, ailen , arkadaşların tüm sevdiklerin ve tabi burada motosikletsever biz arkadaşların için...
Kasklı ve kazasız günler dilerim...
 
Katılım
25 Ara 2005
Mesajlar
143
takmaz takmaz allah allah herkes kendi bilir cezasını çekicek olan düşünsün birazda.:pr:
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
37
RAPTOR666' Alıntı:
demecin aptalca olduğunu sende söylemişsin baştan beri diyorum zaten herkesin kandi aklı var herkes düşünebilir herkes neyi örnek alıp neyi örnek almaması gerektiğni bilir diyorum ben




ayrıca ben kask takmayın kötüdür demiyorum kesinlikle bende takarım herzaman

Iste bende diyorumki motora binen kimsenin " ben kask takmak istemiyorum " gibi bir sey solemeye veya o eylemi gerceklestirmeye hakkı yok, yani kendi elinde olan bir tercih degil, yada olmamalı. Evet belki dustugunde kendi kafasını yaracak ama diger motor kullanıcılarının itibarları zedelenecek, trafikte gordugumuz(!) saygı dahada azalacak. Fakat kask takmamanın bu ulkede maalesef bir yaptırımı yok fakat bunun uzerine bir mototsiklet forumu olan bu sayfalarda kalkıp da kask takmayanları uyaranlara yeter artık konusmayın bu konuda falan demeye hakkın yok, hatta bence kasksız fotosu yayınlanan uyelerın uyeligi silinmeli...
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
arkadaşlar kask takmamanızın sadece size zararı olmaz. hadi siz takmamakla bir umursamazlık yapıyorsunuz. ama bu umursamazlığınız türkiyede motorculuğun aileler tarafından benimsenmesini engelliyor. çünkü kask takmadan yapılan kazaların çoğunun sonucu malum. bu da çeşitli şekillerde ailelere yansıyor. ayrıca sizi örnek alan biri de kaskını takmıyor ve bu çorap söküğü gibi geliyor. kask takmıyorsan takma, ama burada kask konusunda duyarlı olanların sözlerine bahanede bulma. istersen kask kullanmayan kişilerden oluşan bir motor forumu aç ve orada takıl. :farao:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Oooo artık yorumlarımıza da karışılmaya başlandı. Forum kurallarına uyulduğu sürece her tür yorum serbesttir. :cat:

Unutmadan,

LÜTFEN KASKINIZI TAKINIZ

araigp5_lg.gif



raven + 1 bu arada :)
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
MercuyRising' Alıntı:
Senin (kisiye yonelik degil kask takmayanlara) kaskı takmaman sadece seni degil butun motorcuları etkilor, bu yaz cesmede iki aptal kızın kasksız bindikleri motorda olmeleri sonucu ablaları "motor cok telikeli lutfen motora binmeyin diye" aptalca bi demec verdi o yuzden motora biniyosan kask takmalısın cunku benimde ( kisiye yonelik degil kask takanlara) itibarımı etkiliyor "motor kotudur" "motor tehlikelidir" imajı yaratıyor, bunu en azından ruzgarın kızını okuyor olsan bile bilirdin, kadın o kadar "kaskafalılar" diye kampanya yaptı...
bu konuda yorum yazmayaçaktım.ançak bu yazıyı eleştirmeden duramayaçağım.bençe ölmüş insanlar hakkında ve onların yakınları hakkında hakaret dolu sözler söylememek lazım.insanların kardeşleri ölmüş ve duygusal düşünüyorlar sonuçta.o anda kimsenin "motorun türkiyedeki imajı" umurlarında olmaz herhalde.
öyle kötü bir anda "hayır hanımefendi motor çok iyi birşey önemli olan bilinçli kullanmaktır"denebilir mi?
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@Khutuck
Siz de kaskınızı takın, on mesajdan birinde kask lafı geçmesin, gezinin de tadı kaçmasın.

+1... İşte bu kadar basit bir çözümü var...

Laf yemek istemiyorsan ya kaskını takacaksın, ya da geziye gelmeyeceksin. Motosiklet kullanıyorsan önce kendini, daha sonra etrafındakilerini düşüneceksin. Kask takılmadığı için göze giren bir böcek veya taş nedeniyle hakimiyetini kaybedip, yanındaki motora çarpıp, o motorun da karşıdan gelen arabanın altında kalmasına ve o kişinin ölmesine neden olabilirsin. "Takmayan cezasını kendi çeker" gibi aptalca bir düşünceyi de bırakın artık.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst