- Katılım
- 1 Haz 2007
- Mesajlar
- 55
- Konu Yazar
- #1
Motorcu doslara selam. 25 Haziran pazar günü sevgili dostum Mehmet'le Ağvaya gitmeye karar verdik ve saat 15.30 gibi akşam serinliğinden faydalanmak üzere yola çıktık. Motor üzeri fotoğraflar çektik:
Mola verdik yolda. Artçım '' böyle motor olmaz nerden aldın racing '' diye bana fırça attı
Sonunda Ağva'ya geliyoruz.
Ev yapımı yanımızda getirdiğimiz börekleri çayla birlikte yutuyoruz
:lol:
Memo:
Ben:
Bu motorla yolculuk kısa da olsa bayağı bir yordu bizi doğrusu. Allah'tan hava daha serin burda. İstanbul yanıyordu çıkarken...
Plaj:
Gün batımı ve Ağva:
Günübirlik yapılan kısa bir yolculuk böyle bitti.
Herkese kazasız sürüşler.
Mola verdik yolda. Artçım '' böyle motor olmaz nerden aldın racing '' diye bana fırça attı
Sonunda Ağva'ya geliyoruz.
Ev yapımı yanımızda getirdiğimiz börekleri çayla birlikte yutuyoruz
Memo:
Ben:
Bu motorla yolculuk kısa da olsa bayağı bir yordu bizi doğrusu. Allah'tan hava daha serin burda. İstanbul yanıyordu çıkarken...
Plaj:
Gün batımı ve Ağva:
Günübirlik yapılan kısa bir yolculuk böyle bitti.
Herkese kazasız sürüşler.