Gezi raporu: Ağva

Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
55
Motorcu doslara selam. 25 Haziran pazar günü sevgili dostum Mehmet'le Ağvaya gitmeye karar verdik ve saat 15.30 gibi akşam serinliğinden faydalanmak üzere yola çıktık. Motor üzeri fotoğraflar çektik:

IMG_0375_640x426.jpg

IMG_0388_640x426.jpg

IMG_0384_640x426.jpg

IMG_0394_640x426.jpg


Mola verdik yolda. Artçım '' böyle motor olmaz nerden aldın racing '' diye bana fırça attı :(
IMG_0415_640x426.jpg

IMG_0409_640x426.jpg

IMG_0380_640x426.jpg

IMG_0418_640x426.jpg

IMG_0408_640x426.jpg

Sonunda Ağva'ya geliyoruz.
IMG_0427_640x426.jpg

Ev yapımı yanımızda getirdiğimiz börekleri çayla birlikte yutuyoruz :D :lol:
IMG_0424_640x426.jpg

Memo:
IMG_0426_640x426.jpg

Ben:
IMG_0435_640x426.jpg

Bu motorla yolculuk kısa da olsa bayağı bir yordu bizi doğrusu. Allah'tan hava daha serin burda. İstanbul yanıyordu çıkarken...
Plaj:
IMG_0443_640x426.jpg

Gün batımı ve Ağva:
IMG_0440_640x426.jpg

IMG_0438_640x426.jpg

Günübirlik yapılan kısa bir yolculuk böyle bitti.

Herkese kazasız sürüşler.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
güzel gezi olmuş elinize saglık paylaşım için tşk.

bu arada yolun ortasında duran inek yolun nekadar güvenli olduğu hakkında çok net bilgiler veriyor. aman dikkat..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
paylaşım için teşekkürler :) race görünce ister istemez güzel gezi diyesim geliyoo :rendeer:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
güzel resimler, yolda inek görünce artık şaşırmıyorum nedense :) motorunda hayırlı olsun, gerçekten güzel bir motor , benim en yakın arkadaşlarımdan biriside siyah rengini aldı. bizde devamlı geziyoruz. senide bekleriz sen bizi davet etmesende biz seni davet edelim :p her haftasonu geziyoruz.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
güzel gezi olmuş.biliyorum o yolları 15-17 haziran arası bende gittim oraya.hatta aynı yoldan benim konuda haftasonu ağva kaçamağım adı altında :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst