Gezi Planım

Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
Gezi Planım SON GELİŞMELER

rotanv6.jpg



Bu sene 15-20 haziran tarihlerinde yapmayı planladığım gezinin rotası ilk önce kırmızı daha sonra mavi ve son olarak ta yeşil rotayı planlıyorum yaklaşık 3000 km ye varan bir rota varsa önerileriniz şimdiden teşekkür ediyorum

EVET ARKADAŞLAR PLANLAMIŞ OLDUĞUM GEZİNİN İLK AYAĞI OLAN MUĞLA - BALIKESİR GÜZERGAHINA ALLAH'IN İZNİ İLE 13.06.2007 SAAT:09.00 DA BAŞLAYACAĞIM
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Kırmızının haricindekiler deniz kenarı olmadığına göre kırmızı için daha çok zaman ayır derim.:cherry:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Süpersin hocam. benımde kafamda buna benzer bir gezi var.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
guzel plan gordugum kadarıyla balıkesırden de gececeksın bı ugrarsın artık merkeze bı cay molası verırsın burda bı aksılık cıkmazsa bende o tarıhlerde edremıt taraflarına gıdıcem aksılık cıkmazsa beraber gıderız merkezde duracak olursan benım profılden msn yı ekle konusuruz
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Muğla en çok gitmek istediğim yer.Bakarsın bizde katılırız sana.Uyarsa tabii...
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
Yola çıkmadan önce yolumun üzerindeki herkesin irtibatını alcağım
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
evet güzel gezi planı gerçekten..şimdiden Allah yolunu açık etsin kazasız belasız sürüşler..bu arada o sahil kenarlarından giderken bol bol mola verirsin artık zaten pansiyon otel motel sıkıntısı yok..:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
47
3000 km 5 günde. Yani günde yaklaşık 600 km yol yapıcaksın. Bu hiçbirşey görmeyeceğin üstüne üstlük de çok yorulacağın anlamına gelir sanırım. Bence daha kısa bir rota çizersen daha rahat olur senin için:)
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
ilk rotam olan kırmızı Çanakkale şehitliği için tek amacım orayı görebilmek adına olacak daha sonraki eskişehir için ise en az bir gün kalırım ama yeşil rota konusunda şimdilik emin değilim ama günde 600km sanırım baya zevkli olacak benim için
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Beş gün az yavv. Geçtiğin yerlerdeki antik medeniyet kalıntılarını muhakkak görmen lazım bence:cat: Planı uzun tutmanda fayda var, ayrıca arkadaşın dediği gibi, denize nazır Kırmızılı Rota da uzun olmalı:)
Selametle git-gel, yediğin içtiğin senin olsun gördüklerini anlat yeter:cat:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Hayırlı yolculuklar kaptan.5 gün biraz kısa gibi.En az 10 gün ayırsan hem daha dinlendirici hem daha verimli olur diye düşünüyorum.
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
iyi yolculuklar olsun kaptanım taygırım,aman dikkatli git.sen bize lazımsın:rendeer::queen:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iii bali bende bi yürüyüş rotası yapıyım nabalım motor olmayınca yayan yayan az sonra gösteririm yürüyüş rotamı şimdiden önerilerinizi bekliyorum vaptan tiger sanada hayırlı yolculuklar abicim istersen 5 günü biraz uzat ama motorun üstünde 5 gün daha iyidir bence:mrgreen::cat:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
bencede kırmızı rota gayet güzel ve eğlenceli geçer..ama yeşil rota biraz daha yorucu olabilir..
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
kıyı şeridi her zaman icin daha guzel olur simdiden ii yolculuklar resimleri bekliyoruz
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
kırmızı rota güzel bence ama biraz daha fazla zaman ayır daha keyfli olur bence:) hem daha az yorulursun sana şimdiden iyi yolculuklar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abicim sen beni kalbimden vurdunya çok güzel bir güzergah kırmızı güzergah benim haziranda düşündüğüm yollar sana kolay gelsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst