aslanım konuyu okumadan yazıyonuz yaa hasta oluyorum size,adam yürüyerek yemiş cezayı,sen diyon kaçç anahtarını alıyo ne anahtarı looo![]()
bana kalırsa fazla güvenme cengizimnot... yüce adaletimize güveniyorum![]()
:queen::queen::queen:
benim patrondan hemen cevap geldi
ben olsam kaçardım bi de arkamı döner ''plakaya gönder caza yı derdim diyoo ''
üzerinize bir polis koşarak geliyosa kacın çünkü hiç hayra alamet degil altından ne çıkacagı belli olmuyor ha bunlarıda neden yazdım çok kızgınım herkez kene gibi vatandaşa yapışmış kanını emme derdinde dikkatli olunr:
r:
geçmiş olsun :queen:
ay pardon gülmicemde :queen:
tutamıyorum kendimi :queen:
niye biz kelmiyizki göze batalımm :mrgreen:
bu akşam amma polis çevirmesi vardı :cyclopsan ,beni durdurmadı bile![]()