gene ceza yedim:(

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
trfpolis.gif
acildur.gif
[flash]http://share.iqwww.com/flash/games/6/diablo-3-barbarians.swf[/flash]



:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Kutup ayısı ile bahtsız bedevi arasında kalmış ve guruba dahil olmuş bi arkadaşımızdır kendisi :cherry:

Nasıl yani?.....:mrgreen:
Şaka bir yana... bundan birkaç yıl önce bu yasanın ilk çıktığı günlerde,özellikle
İzmir'in Çankaya ve Basmane semtlerine giderdim gezmeye ama asıl derdim, tabiki Polisin yakalayıp cezayı yazdığı ''O'' ne olduğunu anlamaya çalışan insanlardan ziyade Polisin elinden kurtulupta dağ keçisi gibi kaçışan vatandaşı izlemekti:queen::mrgreen::p
çok kötü yaav....habersizce kırmızıda karşıya geçiyorsun (yol boş tabi) birden bir Polzei / Polizist (bu Polisin almancası) yanında bitiyor ve '' bas parayı kırmızıda geçtin '' diyor..... haydi bakalım tabana kuvvet....

Sanada geçmişolsun kardeşim:rendeer: kaç para yazdı onuda yaz baride aynı hatayı yapmayalım,yaparsakta acıtmasın...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
şu bahtsız bedevi varya senin bişeyin oluyomu???:queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
arkadaşlar bendegil ortamda bir sürü yaşları 15 ve 50 arasında degişen kadın lı erkekli bir gurup vardı ..
önce ben kimligi vermeye yanaşmadım kaçmayı o an aklımdan geçirdim ama suçsuz insan neden kaçsın ki eminim ben geçerken yeşil yanıyodu bir de polis arkadaş bakın nezaketimi de nasıl koruyorum:p totom dan ayrılmıyodu ben kimligi vermemek için direnirkene birde ne göriyim beni almaya bir ekip otosu ve 5 polis arkadaş daha gelmiş haydaaaaaa dedim nan adam mı öldürdük uyuşturucu mu kaçırdık bir garip vatandaşım işte ama nafile ya ekip otosu ya kimlik caresiz verdim kimligi yaz dedim yaz ama imzalamam itiraz edecem dedim bir de baktım başka vatandaşlar da geçiyo kırmızıda onları gösterdim şimdik seninle ilgileniyoruz dediler ne yani 9 polis benimle mi ilgileniyo hey alahım yaw kendimi azılı bir suçlu gibi hissettim bir an neyse şimdik mahkemeden geliyorum sulh cezaya dilekce verdim hakim kabul etti ama bakacaz cevap adrese postalanıyormuş ne cıkaçak olumlu cıkarsa emsal olacam galiba mahkeme girişinde soruyorum bu işler nasıl olur diye oradaki görevli nasıl ilk defa senden duyuyorum felan diyo şaşırdılar kimse itiraz etmemiş mi benden önce bu konuda nedir:pneyse sonuç gelsin yazarım artık buraya

not... yüce adaletimize güveniyorum:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ben şimdiye kadar yediğim bütün cezalara itiraz ettim ( radar hariç ) hiçbirini ödemedimm :mrgreen: aferin kanka sözümü dinlemişsin ,yırttın 55 ytlden hadi bakalımm ....
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Ne desem bilmem ki :) bişi var sende :queen:

bende diyorum bende bişey var diye:pama ne var daha onu bulamadım:cherry:

ben şimdiye kadar yediğim bütün cezalara itiraz ettim ( radar hariç ) hiçbirini ödemedimm :mrgreen: aferin kanka sözümü dinlemişsin ,yırttın 55 ytlden hadi bakalımm ....


olm genede arzuhalciye 6 ytl bayıldık lan durduk yere

haaaa bu arada bu hafta sonuna çıkacak gibi benim makine:p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bende diyorum bende bişey var diye:pama ne var daha onu bulamadım:cherry:

kanka hani kafanda saç yok,malum ortalık güneş,yıldız gibi parlayıpta çok dikkat çekiyo olmayasınn:cherry:

ne dedin lan arzuhalciye,yanıyorum arzuhalci bey,yanıyorum anlıyomusun

arzuhalci :Heeee

Cengiz: İyi yaz o zaman duruma uygun bi dilekçe:p
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
abi sende ne bekliosun polis gelince.. hemen koşarak kaç! poponda plakan yok ya, nereden tanicak! :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
kanka hani kafanda saç yok,malum ortalık güneş,yıldız gibi parlayıpta çok dikkat çekiyo olmayasınn:cherry:

ne dedin lan arzuhalciye,yanıyorum arzuhalci bey,yanıyorum anlıyomusun

arzuhalci :Heeee

Cengiz: İyi yaz o zaman duruma uygun bi dilekçe:p


hee bendeki bu yangın senide yakar isom arzuhalci de iptal etmezler cezayı dedi bende etmezlerse ahanda sende burda sigara içiyon seni de şikayet ederim dedim ozaman senin itirazını kim kabul edecek ona göre düzgün bişey yaz dokunaklı olsun hakima hanım okurken gözleri dolsun üste bana para versinler dedim hey alahım yaw:p

abi sende ne bekliosun polis gelince.. hemen koşarak kaç! poponda plakan yok ya, nereden tanicak! :)

vala akıl veren cok be dostum benim patronda ahanda gidiyorum durdura biliyosan durdur deseydin deyip gitseydin diyo arkamdan da sık ıskalarsan ben sana sıkarım da deseydin diyo acayip yorumler gelmeye devam ediyor ama ben şimdi mahkemenin cevabı 15 günden sonra gelirde indirimden yararlanamazsak diye düşünüyorum:p
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
wallaa ne bahtsız adamsın kankaa beee yasık sana
çok geçmiş olsun

ama siz siz olun üzerinize bir polis koşarak geliyosa kacın

:queen::queen::queen:

benim patrondan hemen cevap geldi
ben olsam kaçardım bi de arkamı döner ''plakaya gönder caza yı derdim diyoo ''
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
o dev cengiz oluyo abi,55 ytl yeyince kan beynine sıçradı,55 ytl flaş etkisi yaptı yavrucağımda:cherry:

sende bozma hemen birader:mrgreen: neyse 55YTL yine de idare eder ama haksızlık demedende geçmemek lazım ya herkese ya da hiç....
böyle gözdağı vermek olmaz....

işin bir yanıda, Polis aslında kırmızı ışığı ihlal eden herkses o cezayı uygulamak zorunda:bounce: kanun böyle diyor..
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
26102003yenigun.jpg


hem ceza ye hem gazeteye bile çıkama :queen: :queen: :queen:

baltali_kazma.gif
:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst