Kutup ayısı ile bahtsız bedevi arasında kalmış ve guruba dahil olmuş bi arkadaşımızdır kendisi :cherry:
[flash]http://share.iqwww.com/flash/games/6/diablo-3-barbarians.swf[/flash]![]()
:queen::queen::queen::queen::queen:
Yauu efendi çek şu polisi o devin önünden şindik ezivercek valla.... bak hayvan zati burnundan soluyo..
şu bahtsız bedevi varya senin bişeyin oluyomu???:queen:
Ne desem bilmem kibişi var sende :queen:
ben şimdiye kadar yediğim bütün cezalara itiraz ettim ( radar hariç ) hiçbirini ödemedimm :mrgreen: aferin kanka sözümü dinlemişsin ,yırttın 55 ytlden hadi bakalımm ....
bende diyorum bende bişey var diyeama ne var daha onu bulamadım:cherry:
kanka hani kafanda saç yok,malum ortalık güneş,yıldız gibi parlayıpta çok dikkat çekiyo olmayasınn:cherry:
ne dedin lan arzuhalciye,yanıyorum arzuhalci bey,yanıyorum anlıyomusun
arzuhalci :Heeee
Cengiz: İyi yaz o zaman duruma uygun bi dilekçe![]()
abi sende ne bekliosun polis gelince.. hemen koşarak kaç! poponda plakan yok ya, nereden tanicak!![]()
ama siz siz olun üzerinize bir polis koşarak geliyosa kacın
benim patrondan hemen cevap geldi
ben olsam kaçardım bi de arkamı döner ''plakaya gönder caza yı derdim diyoo ''
o dev cengiz oluyo abi,55 ytl yeyince kan beynine sıçradı,55 ytl flaş etkisi yaptı yavrucağımda:cherry: