- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar ya bende bir gariplik var yada sıcaklardan garip şeyler oluyor tam cözebilmiş degilim bundan 2 hafta kadar önce motosiklet kazası geçirdim çok şükür bende bişey yok motosikletim haşat,ama adamın savunması garipti valla kardeş allah tarafından gözüme perde indi galiba yolu boş gördüm onun için cıktım yola dedi güler misin aglar mısın:silent: neyse bende bişey yok trafik 8/8 karşı tarafı suçlu buldu ve sigortası yaptırıyor motosikletimi..
asıl konu bugün servise gittimyaya olarak , motosikletimin durumunu felan ögrendim dönüş yolunda karşıdan karşıya geçerken eminim yeşil yanıyordu ama ben yolun ortasındayken kırmızıya dönmüş olabilir ve bir polis arkadaş koşarak üzerime geldi beni kenarda bekleyen kalabalıkta bekletip daha ne oldugunu bile anlamadan bir ceza kesti bune şimdi dedim kırmızıda geçtin dedi haydaaaaaaaaaa bahtsız bedeviyi çölde kutup ayısı yakalar hesabı imzala dediler bende imzalamam dedim çünkü ben gecerken yeşil di ve imzalamadım ceza tutanagını ama genede elime tutuşturdular ceza makbuzunu neye ugradıgımı şaşırdım:silent: ee şimdi ben ödemeyecem bunu ama siz siz olun üzerinize bir polis koşarak geliyosa kacın çünkü hiç hayra alamet degil altından ne çıkacagı belli olmuyor ha bunlarıda neden yazdım çok kızgınım herkez kene gibi vatandaşa yapışmış kanını emme derdinde dikkatli olun
r:
r:
asıl konu bugün servise gittimyaya olarak , motosikletimin durumunu felan ögrendim dönüş yolunda karşıdan karşıya geçerken eminim yeşil yanıyordu ama ben yolun ortasındayken kırmızıya dönmüş olabilir ve bir polis arkadaş koşarak üzerime geldi beni kenarda bekleyen kalabalıkta bekletip daha ne oldugunu bile anlamadan bir ceza kesti bune şimdi dedim kırmızıda geçtin dedi haydaaaaaaaaaa bahtsız bedeviyi çölde kutup ayısı yakalar hesabı imzala dediler bende imzalamam dedim çünkü ben gecerken yeşil di ve imzalamadım ceza tutanagını ama genede elime tutuşturdular ceza makbuzunu neye ugradıgımı şaşırdım:silent: ee şimdi ben ödemeyecem bunu ama siz siz olun üzerinize bir polis koşarak geliyosa kacın çünkü hiç hayra alamet degil altından ne çıkacagı belli olmuyor ha bunlarıda neden yazdım çok kızgınım herkez kene gibi vatandaşa yapışmış kanını emme derdinde dikkatli olun