Genç işi tam takım yağmurluk tavsiyesi

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Hayırlı akşamlar.Yağmurluk almayı düşünüyorum.Genelde şehir içi sürüşler yaparım.İş ev mesafesi kısa.İşe yarar her yeri sarıp sarmalayan görünüşü güzel yağmurluk tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Bende bekliyorum 25 km gidip gelmek için . Şuan motorum yok ama seneye için
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
arkadaşlar decathlonda yatçılık bölümüne bakmanızı tavsiye ediyorum, yatch die marka var, gayet güzel yagmurluk mevcut,
membrana göre yagmurluk tavsiye edilir, genelde motor ve yatcılar için 5000 mm üstünü tavsiye ederler, bu saat ile yağan yagmura göre dayanıklık anlamına gelir.. ben 4000 mm lik bir mont aldım, gayet memnunum, buna dikkat ederseniz sizin çin yararlı olur..
 

eod

Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
196
Ben eşime ve kendime ismont tan reflektorlu alt ust ayrı aldım. Cokta memnunum hem terletmiyor hava kanalları var hemde hiç su almıyor.pantolon ve montun üzerine giyiyorum pratik bir şekilde . Özellikle tulum şeklinde almadim bacak aradı ağ kısmı deforme oluyor ve su almaya başlıyor tulum komple ise yaramaz hale geliyor. İsmontta 20-30 lira bir alt yağmurluk deforme olsada yenisini uygun fiyata alırız diye düşündük.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Ben eşime ve kendime ismont tan reflektorlu alt ust ayrı aldım. Cokta memnunum hem terletmiyor hava kanalları var hemde hiç su almıyor.pantolon ve montun üzerine giyiyorum pratik bir şekilde . Özellikle tulum şeklinde almadim bacak aradı ağ kısmı deforme oluyor ve su almaya başlıyor tulum komple ise yaramaz hale geliyor. İsmontta 20-30 lira bir alt yağmurluk deforme olsada yenisini uygun fiyata alırız diye düşündük.
Link atabilir misiniz mümkünse ?
Yani herkez işmot diyor link olmayınca olmuyor
Birde boy kg bilgisi ile hangi beden aldınız
 

eod

Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
196
http://www.ismont.com.tr/yagmurluk-3

Reflektorlu 57 TL olan üst, 22,03 TL olan alt.

Boyum 184 cm kilom 85 ben L beden Aldım altı ve üstü.
Dediğim gibi motosiklet montunun üzerine oluyor rahatça ve alt tarafıda ayakkabı çıkartmadan giyip çıkarıyorum.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Way arkadaş ölçüler bile nerdeyse aynı bi bakayım ben tşk
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
http://www.ismont.com.tr/yagmurluk-3

Reflektorlu 57 TL olan üst, 22,03 TL olan alt.

Boyum 184 cm kilom 85 ben L beden Aldım altı ve üstü.
Dediğim gibi motosiklet montunun üzerine oluyor rahatça ve alt tarafıda ayakkabı çıkartmadan giyip çıkarıyorum.

Hocam geçen bende aynı ürüne bakmıştım terletmediğine emin misiniz? çünkü pvc kaplı yazıyor pvc ler terletir. bir de mümkünse bir giyip foto çekip yükler misiniz rica etsem çok minnettar kalırım.
 
Katılım
14 Eyl 2014
Mesajlar
272
Bende alt kısımdan aldım, kalınca güzel birşey zaten sertifikaları falan var site de, havayı rüzgarı kesiyor yağmur henüz test etmedim. 22 lira ürüne 8 lira kargo ücreti çıkarıyorlar bu arada toplu alımlar daha uygun olabilir. Ben arkadaşıma l kendime m sipariş ettim 180 üzerinde isen l 1.75 civarında isen m öneririm. Beden konusunda sorun olmaz çuval gibi çünkü :)
 

eod

Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
196
Terlrtmedigine eminim.zaten hava kanalları var . Fotogtaf işini bugun hallederim.
Ben antalyada ismont şubesi vardı gidip oradan giyinerek deneyerek aldım zaten. Kargo masrafım olmadı :)
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Teşekkürler dostlar. Ben de izmirdeki işmont a gidip bakayım. 10-15 gün sonra 100-200 km arası uzaklıktaki servise gidicem soğuktan korunmak için de giyebilirim yağmurluğu..
 

eod

Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
196
Foto atamiyorum buradan . om ile facebook adresimi gondereyim oradan çekip atarim.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Köylü ve Kuru

Eod'unda önerdiği işmont yağmurluğu almıştım
http://www.ismont.com.tr/klasik-yagmurluk-pantolonu
fatura bilgisi istendiğinden şirkete fatura ettirdim 21,5 tl'ye geldi , ufak tefeğim ama orta boy aldım böylece Oburisk misali belimin epey üstüne kadar çekiyorum.

Bugün sağanak yağışta , başakşehir-Mecidiyeköy yaptım 27 km (Antalya'nın bir anda boşanan yağmuru kadar olmasa da) 15-20 mt ötesi zor görünüyordu.

Üst : Feyizoğlu'ndan 2 sene kadar önce alınan Prosev emektar mont 80 tl
Alt : Tech90 city pantolon , üstüne işmont yağmurluk 250+21,5 tl
Kask : LS2 FF350 120 tl motoliz
Çizme : Gaerne G-Altus Aquatech Touring 236 tl kampanyada Honda motototal

Zerre ıslanmadan iş yerine geldim gayet keyifliydi , açıkçası yağmurda ıslanmayacaksam her kılıkta motora binebilirim :) Kış ekipmanlarımı gayet bütçe dahilinde tamamladım.

Bu arada ekipman'da fiyat tek kriter değil , üzerimde ki mont ile epey düşme testinden geçtim (bknz : kaza raporu) gayet iyiydi , daha önceki kaskımla (Airoh Speedfire - 110 tl - Motoliz otomobile uçan kafa attım banamısın demedik).

Çizme'ye alışmak biraz zaman aldı (2-3 gün) ama kesinlikle çok faydalı sadece yağmur'dan korusun diyenler içn 60 tl altına babalar gibi işçi çizmeleri var düşük korumalı.

yagmur.JPG
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
valla yağmurluğun genç işi olabilir mi bilmiyorum ama kapalı havada görünür olmak herşey demek.ben de altta ki yagmurluk takımını kullanıyorum.alt-üst takım 40 liraya almıştım.fosforlu yeşile yakın bir rengi var kullandığımın ve bariz görünür.en sevdiğim yanı görünür olması ve rüzgarı çok iyi kesmesi.istanbul sinop yapmıştım yazın.bolu-sinop arası full yağışlı yolda sürdüm.bir gram ıslanmadım ama hafif terletiyor uzun süre giyersen.bence öyle revitlere,alpinestarlara 250-300 lira bayılmaya hiç gerek yok yağmurluk konusunda.diğer ekipmanların kaliteli olmalı tabiki.en önemli etken görünürlük bence.

http://www.ismont.com.tr/klasik-yagmurluk

http://www.ismont.com.tr/klasik-yagmurluk-pantolonu
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
137
Köylü ve Kuru

Eod'unda önerdiği işmont yağmurluğu almıştım
http://www.ismont.com.tr/klasik-yagmurluk-pantolonu
fatura bilgisi istendiğinden şirkete fatura ettirdim 21,5 tl'ye geldi , ufak tefeğim ama orta boy aldım böylece Oburisk misali belimin epey üstüne kadar çekiyorum.

Bugün sağanak yağışta , başakşehir-Mecidiyeköy yaptım 27 km (Antalya'nın bir anda boşanan yağmuru kadar olmasa da) 15-20 mt ötesi zor görünüyordu.

Üst : Feyizoğlu'ndan 2 sene kadar önce alınan Prosev emektar mont 80 tl
Alt : Tech90 city pantolon , üstüne işmont yağmurluk 250+21,5 tl
Kask : LS2 FF350 120 tl motoliz
Çizme : Gaerne G-Altus Aquatech Touring 236 tl kampanyada Honda motototal

Zerre ıslanmadan iş yerine geldim gayet keyifliydi , açıkçası yağmurda ıslanmayacaksam her kılıkta motora binebilirim :) Kış ekipmanlarımı gayet bütçe dahilinde tamamladım.

Bu arada ekipman'da fiyat tek kriter değil , üzerimde ki mont ile epey düşme testinden geçtim (bknz : kaza raporu) gayet iyiydi , daha önceki kaskımla (Airoh Speedfire - 110 tl - Motoliz otomobile uçan kafa attım banamısın demedik).

Çizme'ye alışmak biraz zaman aldı (2-3 gün) ama kesinlikle çok faydalı sadece yağmur'dan korusun diyenler içn 60 tl altına babalar gibi işçi çizmeleri var düşük korumalı.

http://www.birmarket.com/yagmur.JPG

Abi adam genç işi demiş yaa! Naaptın sen. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst