Köylü ve Kuru
Eod'unda önerdiği işmont yağmurluğu almıştım
http://www.ismont.com.tr/klasik-yagmurluk-pantolonu
fatura bilgisi istendiğinden şirkete fatura ettirdim 21,5 tl'ye geldi , ufak tefeğim ama orta boy aldım böylece Oburisk misali belimin epey üstüne kadar çekiyorum.
Bugün sağanak yağışta , başakşehir-Mecidiyeköy yaptım 27 km (
Antalya'nın bir anda boşanan yağmuru kadar olmasa da) 15-20 mt ötesi zor görünüyordu.
Üst : Feyizoğlu'ndan 2 sene kadar önce alınan Prosev emektar mont 80 tl
Alt : Tech90 city pantolon , üstüne işmont yağmurluk 250+21,5 tl
Kask : LS2 FF350 120 tl motoliz
Çizme : Gaerne G-Altus Aquatech Touring 236 tl kampanyada Honda motototal
Zerre ıslanmadan iş yerine geldim gayet keyifliydi , açıkçası yağmurda ıslanmayacaksam her kılıkta motora binebilirim

Kış ekipmanlarımı gayet bütçe dahilinde tamamladım.
Bu arada ekipman'da fiyat tek kriter değil , üzerimde ki mont ile epey düşme testinden geçtim (bknz : kaza raporu) gayet iyiydi , daha önceki kaskımla (Airoh Speedfire - 110 tl - Motoliz otomobile uçan kafa attım banamısın demedik).
Çizme'ye alışmak biraz zaman aldı (2-3 gün) ama kesinlikle çok faydalı sadece yağmur'dan korusun diyenler içn 60 tl altına babalar gibi işçi çizmeleri var düşük korumalı.
http://www.birmarket.com/yagmur.JPG