Gelişim Sürücü Kursu"na sonsuz teşekkürler

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hayırlısıyla ehliyetimi cebime koydum.bu konuda benden maddi manavi çok önemli katkıları olan gelişim sürücü kursundan .
sayın ibrahim beye
sayın habil beye
sayın meryem hanıma
ve daha adını bilmediğim diğer arkadaşlara
bana göstermiş oldukları sabır ve sıcak ilgilerinden dolayı çok ama çok teşekkür ederim kendilerine minnettarım.kendilerine verdiğim rahatsızlıktan ötürü özür dilerim.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Ümmet abi sen şimdiye kadar bütün Türkiye'yi ehliyetsizmi dolaşmıştın. :cyclopsan

Tutmayın beni ehliyet mehliyet almıyorum. :p



---


Hayırlı olsun bu arada. :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun Ümmet abi :rendeer:
Ehliyetinle daha nice Türkiye ve Dünya turları nasip olur inşallah
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi ülkeler arasına çıkarsın artık ehliyette varken
abi polis hiç sorun olmadı mı?
eger olmadıysa polislerin ne kadar işleriyle ilğili oldukları ortada
abi her neyse hayırlı olsun........
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hadi hayırlı olsun bakalım...allah güzel günlerde polise göstermeyi nasip etsin...:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
hayırlı olsun iyi gunlerde kulanmak nasıp olsun
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
abi hayırlı olsun:pale:

ehliyetsizken polisle girdiğin diyalogları paylaşırsan diğer arkadaşlar da faydalanır
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
babaçi;709387' Alıntı:
abi hayırlı olsun:pale:

ehliyetsizken polisle girdiğin diyalogları paylaşırsan diğer arkadaşlar da faydalanır

bence diyaloglar şöyle olabilir:

polis- Belgeler Lütfen
Ummet abi- Ben Ümmet Perkitan
polis- sen miydin abi, pardon tanıyamadık. çay istermiydin? kaçıncı turdasın abi?
...
:cherry:


siz olsaydınız
polis- Belgeler Lütfen
U.P.- Ben filan xxx...
polis- memnun oldum. ehliyet ve ruhsatınızı görebilir miyim beyefendi?
...

:queen:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
Sayın Ümmet Perkitan'ı kınıyorum ehliyetsiz bir çok masum insanların canlarını alabilirdi ehliyetini aldığında gezmesini daha taktir ederdim değişik özel markalar böle ehliyetsiz bir kişiye motor veriyorlar onlarıda kınıyorum birine allah korusun çarpsaydı ne cezalar alacaktı birde sitede bizleri uyarıyorlar ehliyetsiz kullanmayın ehliyeti olmayanlarıda taktir ediyorlar artık almış ehliyetini bundan sonraki yolculuklarında kazasız belasız sürüşler dilerim...
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
"Ehliyetsiz motor kullanılmalı mı, kullanılmamalı mı" konusunu tartışmak son derece yanlış, bu yüzden hiç bu konuyu açmayın. Benim garibime giden şey; senelerdir motor kullanan, motosiklet ehliyeti olan, her trafik kuralına uyan insanları polis devamlı çevirip duruyor da, ehliyeti olmayan, plaka takmayan, kasksız motora binen insanları çevirmiyor. Bunu Ümmet Perikitan'a özel olarak değil, genel olarak değerlendiriyorum, sonradan polemik yapılmasın!
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
demek ehliyeti yoktuuu:queen::queen::queen::queen:

arkadaşlar yapmayın okadar yolu ehliyetsiz dolaşması mümkün degil.

bence a1 ehliyeti vardı. onu a2 yapmıştır( umarım böyledir aksini düşünmek bile istemiyorum:mrgreen:)
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
52
bence diyaloglar şöyle olabilir:

polis- Belgeler Lütfen
Ummet abi- Ben Ümmet Perkitan
polis- sen miydin abi, pardon tanıyamadık. çay istermiydin? kaçıncı turdasın abi?
...
:cherry:


siz olsaydınız
polis- Belgeler Lütfen
U.P.- Ben filan xxx...
polis- memnun oldum. ehliyet ve ruhsatınızı görebilir miyim beyefendi?
...

:queen:

Bu hikayeye şöyle versiyonlar da eklenebilir;

polis- Belgeler Lütfen
U.P.- Ben filan xxx...'ın oğluyum..
polis- hmmm. Şimdi başka ekipler de var, dikkat edin.

polis- Belgeler Lütfen
U.P.- Ben doktorum
polis- hangi hastanede
U.P.- xxx hastanesinde
Polis - (işime yarar mı diye kısaca düşünür) Kartınızı var mı? Gelirsek sizi nasıl buluruz hocam?

polis- Belgeler Lütfen
U.P.- Ne belgesi, ben savcıyım/hakimim.
polis- peki buyrun hakim/savcı bey (içinden küfreder)

polis- Belgeler Lütfen
U.P.- abi ehliyet yok, bi kolayı yok mu acaba?
polis- (etrafı keser) gel bakiim şöyle


Ve Ümmet Abi hayırlı olsun ehliyetin, güzel günlerde kullan :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
204
sen ciddi ciddi türkiyeyi ehliyetsiz dolaştın abi valla bravo ne diyeyim ehliyetsizlere iyi örnek oldun:pr:
hayırlı olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst