Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
- Konu Yazar
- #1
hayırlısıyla ehliyetimi cebime koydum.bu konuda benden maddi manavi çok önemli katkıları olan gelişim sürücü kursundan .
sayın ibrahim beye
sayın habil beye
sayın meryem hanıma
ve daha adını bilmediğim diğer arkadaşlara
bana göstermiş oldukları sabır ve sıcak ilgilerinden dolayı çok ama çok teşekkür ederim kendilerine minnettarım.kendilerine verdiğim rahatsızlıktan ötürü özür dilerim.
sayın ibrahim beye
sayın habil beye
sayın meryem hanıma
ve daha adını bilmediğim diğer arkadaşlara
bana göstermiş oldukları sabır ve sıcak ilgilerinden dolayı çok ama çok teşekkür ederim kendilerine minnettarım.kendilerine verdiğim rahatsızlıktan ötürü özür dilerim.