- Katılım
- 17 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,907
- Konu Yazar
- #21
künefe senin itin olsun aga...
gerçi sen hataydayken künefenin üstüne gelmiştn di mi?
samet, toplaşın gelin len, künefe yiyek![]()
eyvallah ağam cansın
toplaşmadan buluşup gelsek :queen::queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:23 ----------
cem abi aynı durum benim de başıma geldi
paşa paşa nufus müdürlüğüne gidip kimliğimi değiştirdim
ne mızmızlanıyorsun
ihtiyarlıktan olsa gerek
hem biliyormusun aynı firmada çalışmaya başladık![]()
ihtiyar senin babandır zıbıdı :cherry::queen:
biliyorum biliyorum sen başlamadan haberim oldu :bounce: allah utandırmasın hayırlı olsun çok sevindim paşam :rendeer: