Gelde sinir olma ...

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
künefe senin itin olsun aga...
gerçi sen hataydayken künefenin üstüne gelmiştn di mi?

samet, toplaşın gelin len, künefe yiyek :)

eyvallah ağam cansın :) yok yahu sağlamından künefe yemiştim o kadar israr etmene bile hayır dedim gerisini sen düşün :cherry:

toplaşmadan buluşup gelsek :queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:23 ----------

cem abi aynı durum benim de başıma geldi :)
paşa paşa nufus müdürlüğüne gidip kimliğimi değiştirdim :)
ne mızmızlanıyorsun
ihtiyarlıktan olsa gerek :D

hem biliyormusun aynı firmada çalışmaya başladık :)

ihtiyar senin babandır zıbıdı :cherry::queen:

biliyorum biliyorum sen başlamadan haberim oldu :bounce: allah utandırmasın hayırlı olsun çok sevindim paşam :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sattığım motosikletimin satışını vermek için bu gün notere gittim ruhsatı ve kimliklerimizi verdik ben yanımda olan ehliyetimi verdim bekleyin çağıracağız dediler..
bir süre sonra bu motosikletin modeli burada yazmıyor ne olarak geçiyor diye sordu görevli bayan,Honda Cg 125 dedim listede yok dedi titan es olarak bakın dedim o da yok dedi :pr:tamam o zaman beyan ile dolduralım dedi tamam dedik kısa bir süre sonra bana sizin satış olmaz dedi neden diye sorunca sizin nüfüsa bağlı olduğunuz yer Eminönü ama şimdi Fatih oldu dedi eee ne olmuş diye sordum sayfa ve cilt numaralarınız değişmiş bu şekilde satış yapamazsınız dedi (telefon açıp nüfüs kağıdındaki bilgileri sordum 1 ay önce nüfüs kağıdımı değiştirmiştim noterdeki bayanın dedikleriyle tutuyor ehliyetimdeki bilgiler değişik) Nüfus kağıdınız lazım dedi yanımda değil gerekli bilgileri sistemden görüyorsunuz o şekilde yapın dedim yok olmaz...nüfus kağıdımı fax latayım dedim yok dedi aslı olacakmış....
Velhasılı el elde el başta kaldı pazartesine bu nasıl iştir anlamadım gitti :silent:


Bürokrasi hazretleri aga napıcan...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ihtiyarlıktan olsa gerek :D

:)

yaşlandı hacı üstüne gitme...40 ı devirdi...saçları beyazladı...oraları buralarındaki tüm kıllar ağardı gari...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 ----------

nan sempatik pandam aklıma sen geldin bir an la didim bu herif burada olacaktı ne karıştırdı burayı diye ama yoktun :salut:

abi orada çalışan işçi ben işçi...öyle zamanlarda tam tersi çalışanları ezen müşterilere girişiyorum...:p sonra orada (banka veya ptt şubesi) kahraman ilan ediliyorum...sonraki gidişlerimde her işimi yapıyorlar....:queen:

işi bilicen işe gitmicen...:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bizim moruğun ruhsatta mobilet yazıyor diye satışı vermemişlerdi.... Kısa zamanda düzelttiler ama............ :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
artiz de yav...hemen cevap yazmıyor..biriksin diyor öyle çıkacak sahneye...:)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Sorunsuz bir satışta büyük bir sorun var demektir.
Defalarca kere birbirinden kıl sorunlarla uğraştım. Normal geliyor böyle şeyler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst