- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar motosiklete Honda CB 125 ile başladım ~10.000 km. CBR 250 ile devam ettim ~ 5000km.
İlk motosikletimi kuruş kaybetmeden hakkına tek gecede sattım. 2. motosikletimi ağız tadıyla kullanamadan cazip fiyat verip satmak hiç aklımda yokken aldılar
Şimdi 2. el bi CBR 250 muhteşem mantık motosikleti olarak cepte fakat bir adım daha atmakta içten içe çok canım çekiyor.
Gideceğim yol besbelli aslında " Klasik Commuter " ( T100 olur, CB1100 gelirse, W800, Guzzi V7... ... )
Bu güne kadar bu yolda maksimum tasarrufu sağlatacak, tüm işimi görecek, hızlı elden çıkacak mantıklı kararlar alarak ilerlediğimi düşünüyorum ( sevsemde sevmesemde tek kriterim fiyat/verim mantığıydı )
Bundan sonra bu yola ufak ufak SR 400 ile girsemmi, yoksa yine mantıklı bi ara geçiş motosikleti mi edinsem dedim ve işler karıştı :mrgreen:
Mantıklı ara geçiş motosikletlerini 3 e indirgedim ve sadece az/çok önemsediğim mevzuları listeledim. ( NC yi ve Er6 yı az da olsa denedim )
( son sürat, malzeme kalitesi, renk, tip, 0 veya 2. el (sonuçta değer değerdir)... gibi tüm mevzuları bu 3 motosiklet arasında rahatlıkla görmezden gelmeye karar verdim )
Tork, Uzun yol konforu, Maksimum ekonomi... beni hem çok mutlu eder hem hedefime giden yola daha hızlı kavuşurum. ( En az 2 yıl kullanmayı düşünüyorum! )
Şimdi siz olsanız ne alırdınız kısacık sebepleriyle açıklarsanız, fikirlerinize ihtiyacım var, sonuçta binlerceniz bu yollardan geçtiniz

Tam Ekran
İlk motosikletimi kuruş kaybetmeden hakkına tek gecede sattım. 2. motosikletimi ağız tadıyla kullanamadan cazip fiyat verip satmak hiç aklımda yokken aldılar
Şimdi 2. el bi CBR 250 muhteşem mantık motosikleti olarak cepte fakat bir adım daha atmakta içten içe çok canım çekiyor.
Gideceğim yol besbelli aslında " Klasik Commuter " ( T100 olur, CB1100 gelirse, W800, Guzzi V7... ... )
Bu güne kadar bu yolda maksimum tasarrufu sağlatacak, tüm işimi görecek, hızlı elden çıkacak mantıklı kararlar alarak ilerlediğimi düşünüyorum ( sevsemde sevmesemde tek kriterim fiyat/verim mantığıydı )
Bundan sonra bu yola ufak ufak SR 400 ile girsemmi, yoksa yine mantıklı bi ara geçiş motosikleti mi edinsem dedim ve işler karıştı :mrgreen:
Mantıklı ara geçiş motosikletlerini 3 e indirgedim ve sadece az/çok önemsediğim mevzuları listeledim. ( NC yi ve Er6 yı az da olsa denedim )
( son sürat, malzeme kalitesi, renk, tip, 0 veya 2. el (sonuçta değer değerdir)... gibi tüm mevzuları bu 3 motosiklet arasında rahatlıkla görmezden gelmeye karar verdim )
Tork, Uzun yol konforu, Maksimum ekonomi... beni hem çok mutlu eder hem hedefime giden yola daha hızlı kavuşurum. ( En az 2 yıl kullanmayı düşünüyorum! )
Şimdi siz olsanız ne alırdınız kısacık sebepleriyle açıklarsanız, fikirlerinize ihtiyacım var, sonuçta binlerceniz bu yollardan geçtiniz

Tam Ekran
Son düzenleme: