Gel gel fotoyaaaa gellllll :))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi bence bu başlık kilitlik.hatırlatmış olayım.tubiş gürsel söylemişti dersin:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konuyu açan baktı baktı gitti..... :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi bence bu başlık kilitlik.hatırlatmış olayım.tubiş gürsel söylemişti dersin:)

abi bu rezillik kepazelik başk abişey değil...daha ağır yazıcam...ben ban yicem...aile terbiyesinden uzaklaşmayın kardeşim...ananız babanız kız kardeşiniz evladınız şu an yanınızda olsa pc ye bakarken ne hissederdiniz...yuh diyorum ...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
İşin şakası bir yana...

Sanat manat bırakın.....Sanatla ilgileneceksem başka siteler var..
Kilit değil çöp kutusuna atılsın bu...Hadi paşam.....
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
abi bu rezillik kepazelik başk abişey değil...daha ağır yazıcam...ben ban yicem...aile terbiyesinden uzaklaşmayın kardeşim...ananız babanız kız kardeşiniz evladınız şu an yanınızda olsa pc ye bakarken ne hissederdiniz...yuh diyorum ...

Abi anamız babamız hergün tv ye bakıyo ve bin beterini görüyor. Pc ye baktıgında sadece bunları özellikle benim açtıgımı sanacaklardır he he :p
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
basta tubiş masum bi baslık actı ama bzm bazı dengesz arkadaslarımız işi erotizme dokunce bu hale geldi bu saatten snr adam olmaz bi topic yazık oldu:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu kadar dar görüşlü olmayın arkadaşlar......... Erotizm var fakat aşırı değil.... Hergün gazete ve televizyonda gördüklerimizden farklı değil.... :cat:

Bence kilide gerek yok.... Kişisel görüşüm... :cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
mete sana soracak deiliz yapacağımız uygulamayı .. son resim konu dışıydı sildik zaten ..
ban yiyecem demişsin bencede baya bi yaklaştın çizgiye bence dikkat et
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Toplumun ahlakı da gelenekleri de sosyal yapısı da sanata bakışı da kısacası 'toplum' denen şey, barındırdığı her türlü değerle dinamik ve organiktir. Bu bizim ahlak yapımıza 100 sene önce hiç uymazdı. Şimdi kimine göre uyar kimine göre uymaz. 100 sene sonra belki bunları koyanı linç edecekler belki hıh deyip geçecekler. Tabular bile değişiyor. Sanata bakış da değişecek elbette, belki İso'nun istediği yönde belki tam tersi belki de bambaşka bir şekilde.

Şu an için benim tek yorumum Tubiş'in çizim bile olsa bu tür resim ya da foto koyan erkek arkadaşlara yaptığı ilginç çıkışların ardından bu şekilde bence kendisiyle çelişen bir davranış içine girmiş olmasıdır.

Yayınlanan resimler hakkında kişisel yorumum 'göze hitap eden yaratıcılık ve emek içeren her şey görsel sanattır' bence. Bu resimler de hoş ve ahlakımıza geleneğimize uysa da uymasa da sanat. Buraya konması doğru mudur değil midir bilemiyorum. O konuda polemiğe girmek istemem. Beni ilgilendirmiyor. Konulmuş bakarım işte. Hoşuma gittiyse bi daha bi daha bakarım. Gitmediyse kapatırım. Hepsi bu.

Benim hoşuma gitti dönüp dönüp bakıyorum misal :mrgreen:

Sevigli Bambu ve İsmail. Bambu çok güzel özetlemişsin atladığın (atladığımız) yerler olabilir. Onları yazıp lafı daha daha ve daha uzatmak, hele karşılıklı konuşmanın mümkün olmadığı ve yanlış anlaşılmalara sebebiyet verecek bir ortamda bunu yapmak istemiyorum.

Düşüncenin bir kişiye veya gruba doğru ötekine yanlış gelmesinden ziyade özgürce düşünebilinmesi önemlidir. Bunu sağlayacak ortam umarım her zaman her halde, her durumda, korunur. Benim sıkıntım bundan ibaretti... Zaten düşünülerek, kafa yorarak, bilme saygı duyularak, bulunacak yol her zaman doğru yol olacaktır...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
158
Çıplaklık, yada cinsellik ister fotoğrafla olsun ister çizimle sanat değildir arkadaşlar, bunu senelerdir böyle maskeleyip sunuyorlar.
Hoşa gidebilir o ayrı... o muhabbetlerin yeri çok çok ayrı.. ama nolur buna sanat demeyin, meşrulaştırmayın. Gün gelir "o sanat" öyle bir sararki çocuğunuzla eşinizle sokağa çıkıp gezemezsiniz.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sevgili İso;
senin yazmış olduğun satırlar, her ne kadar maneviyatçı bir anlam taşıyorsa da Türk kadınına hakarettir.
Cepheye mermi taşımayan ya da evladını şehit vermeyen kadın aşağılık bir kadınmış gibi bir izlenim yaratıyor.

Yazdıklarının sanat kavramı ile ne ilgisi var?
Bizim kültürümüz dediğin şeyle ne alakası var?
Arap kültürüyle alakası var.
Ama Türk kültürüyle böyle bir şeyi bağdaştırmana anlam veremedim.
"Güzele bakmak sevaptır"
şeklinde en az 600 sene evveliyatı olan bir deyim başka hangi ülkede var acaba?
Düğünlerin de özel gecelerin de yarı çıplak dansöz oynatan papua yeni gineliler mi?
Sanatın bir toplumu zehirlediğini de öğrenmiş olduk sayende.

Yarın analarımıza bacılarımıza gidip diyeceğiz ki.
"Hiç estetik değilsiniz. Açılıp saçılın biraz. Motosiklet üstünde üstsüz pozlar verin.Sanata karşı ayıp oluyor."

Bu mu yani?

Böyle mi olacağını düşünerek yazın o satırları?

Bir insanın emek verip yaptığı bir şeyi sanat olarak kabul etmiyorak buna ne isim vereceğiz.
Terbiyesizlik mi?
Terbiyesizlik kime göre?
Bak benim göremediğim kadının bilmem neresini başka bir arkadaşımız görmüş.
Onun ölçülerine göre mi sanat yapacağız?

Sanatçı diye başkalarının göremediği güzellikleri ortaya çıkaran insanlara derler.
Ayasofya, Sultan Ahmet Mimari olarak sanattır.
Ama aslında, matematiktir, statik hesabıdır, fiziktir.
Bu bilimler olmasa çoktan yıkılırlardı.
Sen bu gün örnek olarak veremezdin.

Endişeleneceğin çok daha büyük sorunlar var ülkemizde İso.
Emin ol sanat en son sırada....

Yazılan yorumlardan kimin nereye baktığı da çok iyi anlaşılıyor....

Bu arada ben bir şeyler yazdıkça yeni yorumlar görüyorum.
Metehan beni hayal kırıklığına uğrattın.
Masum bir kaç resme anamızı bacımızı karıştırman olacak iş değil.
Bu topiği açan bir kız kardeşimiz ve o rahatsız olmamış.
Kadınlarımızın hayatını yönlendirmekten ne zaman vaz geçeceğiz?
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
peçeliside var isteyene

of2bux.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete sana soracak deiliz yapacağımız uygulamayı .. son resim konu dışıydı sildik zaten ..
ban yiyecem demişsin bencede baya bi yaklaştın çizgiye bence dikkat et

sana o zevki yaşatmam merak etme...uzaktan gayet güzelsin abi...bence siteye fazla takılma ...son dönemlerde olduğu gibi...neye yaklaşmışım onuda anlamadım...neyse muhatap olmamak en güzeli...:cat:sende olma lütfen...:cat:


cog ...abi bana ters geliyor bu tarz şeyler...anlayışla karşılarım herşeyi sizde anlayışla karşılayın...saygı duyun...çıplaklık dinimizde yok kardeşim...bu tip ahlak dışı şeyleri onaylamamalı...motor forummuyuz...evet...bunun burada ne işi var...sanat neymiş...hayat bir sanat zaten...

anamda eşimde kapalı değil...hacı hocada değiliz...5 vakit namazda kılmayız...kendimizce bir edep çizgimiz var...saygı duyun kardeşim...böyle ucube şeylere prim vermeyin...bu çizimler neymiş yahu...kültürünü yerim...bana ters...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biri şu bikinili salakları ortadan kaldırsın göz zevkimi bozuyolar..

bikini değilde şöle mini minicik etek olsa daha güzel olurdu..(otomobil fuarındaki gibi)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst