Kültürümüzle,yaşayışımızla,ve geçmişimizle alakasız bu ve buna benzer resimler bir şekilde toplumumuza sanat adı altında verilen öldürücü bi zehirden başka
bişey değildir,sanat topkapıdır,sanat ayasofyadır sanat baktığımızda ulen ne güzel yapılmış dediğimiz herşeydir,kadın vücudu nasıl sanat olabilir,kimin eseridir ,mimarisi kime aittir,Allah'ın yarattığı bi varlığı ,çizerek,soyarak,yada başka şekillerde kullanarak empati sağlamaya çalışanlar sanaatkarmıdır,sanat hiç kimsenin yapmadığı bi köprü yada kale yada saray yada kaldırım taşıdır çünkü o eser size aittir ve sanatkarsınızdır,zaten var olan bi varlığı soyarak ,motora arabaya bindirerek,göze güzel göstermeye çalışmak,sanaatkarlıkmıdır,herşeyden öncesi bu sanat diye sahip çıktığımız durum bizim kültürümüzle bağdaşırmı,sanat için soyunurumcular,sanat için sevişirimciler ne yazıkki toplumumuzun gençlerine zehirlerini akıtıyolar ,mantığınız bu yani ,clr mc laren'ın yanına bayan koyup,ya işte bu estetik doğa üstü bi güzellik,bu güzelliiğin kalçasını çıkarırsakk ,göğüslerini biraz daha dikleştirisek hele birazzda soydukmu ,fotoya bak sen,öyle bi sanat yapmış oluruzki tadından yenmez bumudur,hadi diyelimki sanat,peki neden eli yüzü düzgün bi bayanı akıllı uslu giyinmiş bi şekilde ,çıkarmazlar o zaman sanat olmazmı,kadın estetikse güzellikse ,öylede güzeldir,madem fotonun geneline bakılacak öylede bakılırr,yapmayın arkadaşlar başınızı yastığa koyun bi düşününn,sanat çanakkalede cepheye mermi taşıyan teyzemizin resmidir,sanat şehit oğlunun ardından ağlayan bi anamızın resmidir,sanat türk kadınımızın resmidir kısacası sanat budur