- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
bkz ... BBRR firarda ..... bu ne aslı var çizimine kim bakar![]()
ya abi makarayı kukarayı bıraksanda edit yapsan..XXX sitesine döndü buralar...:farao:
bence .oku çıkıyor işin...:farao:
bkz ... BBRR firarda ..... bu ne aslı var çizimine kim bakar![]()
Kilit isteriz...ya abi makarayı kukarayı bıraksanda edit yapsan..XXX sitesine döndü buralar...:farao:
bence .oku çıkıyor işin...:farao:
ya abi makarayı kukarayı bıraksanda edit yapsan..XXX sitesine döndü buralar...:farao:
bence .oku çıkıyor işin...:farao:
abi bence bu başlık kilitlik.hatırlatmış olayım.tubiş gürsel söylemişti dersin![]()
abi bu rezillik kepazelik başk abişey değil...daha ağır yazıcam...ben ban yicem...aile terbiyesinden uzaklaşmayın kardeşim...ananız babanız kız kardeşiniz evladınız şu an yanınızda olsa pc ye bakarken ne hissederdiniz...yuh diyorum ...
Toplumun ahlakı da gelenekleri de sosyal yapısı da sanata bakışı da kısacası 'toplum' denen şey, barındırdığı her türlü değerle dinamik ve organiktir. Bu bizim ahlak yapımıza 100 sene önce hiç uymazdı. Şimdi kimine göre uyar kimine göre uymaz. 100 sene sonra belki bunları koyanı linç edecekler belki hıh deyip geçecekler. Tabular bile değişiyor. Sanata bakış da değişecek elbette, belki İso'nun istediği yönde belki tam tersi belki de bambaşka bir şekilde.
Şu an için benim tek yorumum Tubiş'in çizim bile olsa bu tür resim ya da foto koyan erkek arkadaşlara yaptığı ilginç çıkışların ardından bu şekilde bence kendisiyle çelişen bir davranış içine girmiş olmasıdır.
Yayınlanan resimler hakkında kişisel yorumum 'göze hitap eden yaratıcılık ve emek içeren her şey görsel sanattır' bence. Bu resimler de hoş ve ahlakımıza geleneğimize uysa da uymasa da sanat. Buraya konması doğru mudur değil midir bilemiyorum. O konuda polemiğe girmek istemem. Beni ilgilendirmiyor. Konulmuş bakarım işte. Hoşuma gittiyse bi daha bi daha bakarım. Gitmediyse kapatırım. Hepsi bu.
Benim hoşuma gitti dönüp dönüp bakıyorum misal :mrgreen:
mete sana soracak deiliz yapacağımız uygulamayı .. son resim konu dışıydı sildik zaten ..
ban yiyecem demişsin bencede baya bi yaklaştın çizgiye bence dikkat et