sondakıdemı emek afedersın vajinasinin kenarı gozukuyor:farao: benım ıcın bı problem yok bu aradada konuyu toplam 16 uye okuyorr
Demekki insanların nereye baktığı da önemli.
Ben resimlere bakarken kadının bilmem neresi görünüyor mu acaba diye bakmadım.
O nedenle sizin fark ettiğiniz detayı ben görmedim.
Ama siz bakmışsınız.
Sanırım resimden çok,
"acaba nereyi görebilirim? "
mantığıyla bakmışsınız resimlere.
Kadının cinsel obje olarak kullanıldığı fikrine de katılmıyorum.
Her ne kadar bu fikrin altında kadınları ezmemek onları meta gibi algılamamak gibi tertemiz bir yürek olgunluğu olsa da, işin cinsel yönünden uzaklaşıp, estetik yönüne bakmakta fayda var.
Şu gerçeği kabul etmek gerekiyor.
Kadın estetik, göze hoş gelen bir varlıktır.
Karpuzun yanına koysanız, o karpuza değer katar.
Öküz herifin birinin yanında bulunan hoş bir bayan o öküze, ömrü hayatı boyunca göremeyeceği bir statü kazandırır.
Honda son reklamında yine bir kadını kullanmış ve forumumuzda da cinsel obje yakıştırması yapılmıştı.
Halbu ki bu bakmayla ilgilidir.
Eğer kadının organlarına bakarsanız, cinsel obje haline gelir.
Görüntünün hoşluğuna ve estetiğine bakarsanız, orada bir kadın değil, hoş bir resim görürsünüz...
Yani sizin nereye baktığınız önemlidir.
Paylaşım için teşekkürler.
Yüreğine sağlık....