Gel gel fotoyaaaa gellllll :))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
sondakıdemı emek afedersın vajinasinin kenarı gozukuyor:farao: benım ıcın bı problem yok bu aradada konuyu toplam 16 uye okuyorr
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
123951068_46505b6df5.jpg

SexyGirlGallonMotocrossBike.jpg

42712_140640.jpg


gerçekleri varken:bounce:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bunlar resim ve bakış açısı çok önemli.

Tabiatta ki dişi varlıkların estetikliği herhalde tartışılmaz.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Gören gözler önemli işte.. Bişeyden de pişman etmeyin insanı..
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Konuyu Toplam 23 üye okuyor. (16 Kayıtlı üye ve 7 Misafir)
crayzboyone, ddh, korucu, vlad1462, mrsago, Terrorizer, ihsanhakan, mavis_x, THE_LANCET, proximaa, İHTİYAR, celıl ybr, scoozy, myheart, kameniv, BJK

yuh :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ben bakmaya utandım... (içim gitti diyecem ama çizgi hatunlara kesik olmak racona ters ağalar)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Konuyu okuyanlar.
THE_LANCET, izzmarit, tubis, crayzboyone, GEZGİN, proximaa, kuyucadısı, İHTİYAR, eReNNN, celıl ybr, scoozy, mslck, myheart, kameniv, BJK
Paylaşım için sağol. Çizim olduğu için sanat diyebiliriz. :rendeer:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
öncelikle eline sağlık demek isitorum sonuçta bir sanat bakış açısı önemli tabi

vlad1462 arkadşımın fotorğraflarıda sanat tabi sonuçta çoğu firmalar fuarlarda motorlarının reklamlarını böyle yapıyor..

Fuarlar saten hep ilgimi çekmiştir :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
tamam ikiside motor ama biz benzinle çalişanla ilgileniyoruz:farao:
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
158
Konuyu okuyanlar.
THE_LANCET, izzmarit, tubis, crayzboyone, GEZGİN, proximaa, kuyucadısı, İHTİYAR, eReNNN, celıl ybr, scoozy, mslck, myheart, kameniv, BJK
Paylaşım için sağol. Çizim olduğu için sanat diyebiliriz. :rendeer:

bi an önce bu topikten çıkmalı ispiyonluyorlar yoksa :queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Kadınları cinsel obje olarak kullanıyolar,hemcinslerimden gıcık alıyorum deyip, bu resimleri sanat adı altında buraya ekleyen zihniyeti esefle kınıyorum:farao:
 
Son düzenleme:

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
saten topiğin sonu iyi değil moderatörler el atar yakında ilk resimlerde sorun yok ama aslında ikincilerde de sorun yok bana göre :queen:

Neyse Sedat'ın da dediği gibi biz benzinlileriyle ilgileniyoruzzz
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
fotolar 10 numara tubis. sen bakma onlara.:cat:Ama sanki biraz erotizm var gibi geldi bana.:queen::queen:

Kadınları cinsel obje olarak kullanıyolar,hemcinslerimden gıcık alıyorum deyip, bu resimleri sanat adı altında buraya ekleyen zihniyeti esefle kınıyorum:farao:
:cat::cat:

söylenecek söz zaten söylenmiş:cat::cat:
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
sondakıdemı emek afedersın vajinasinin kenarı gozukuyor:farao: benım ıcın bı problem yok bu aradada konuyu toplam 16 uye okuyorr

Demekki insanların nereye baktığı da önemli.
Ben resimlere bakarken kadının bilmem neresi görünüyor mu acaba diye bakmadım.
O nedenle sizin fark ettiğiniz detayı ben görmedim.
Ama siz bakmışsınız.
Sanırım resimden çok,
"acaba nereyi görebilirim? "
mantığıyla bakmışsınız resimlere.

Kadının cinsel obje olarak kullanıldığı fikrine de katılmıyorum.
Her ne kadar bu fikrin altında kadınları ezmemek onları meta gibi algılamamak gibi tertemiz bir yürek olgunluğu olsa da, işin cinsel yönünden uzaklaşıp, estetik yönüne bakmakta fayda var.
Şu gerçeği kabul etmek gerekiyor.
Kadın estetik, göze hoş gelen bir varlıktır.
Karpuzun yanına koysanız, o karpuza değer katar.
Öküz herifin birinin yanında bulunan hoş bir bayan o öküze, ömrü hayatı boyunca göremeyeceği bir statü kazandırır.
Honda son reklamında yine bir kadını kullanmış ve forumumuzda da cinsel obje yakıştırması yapılmıştı.
Halbu ki bu bakmayla ilgilidir.
Eğer kadının organlarına bakarsanız, cinsel obje haline gelir.
Görüntünün hoşluğuna ve estetiğine bakarsanız, orada bir kadın değil, hoş bir resim görürsünüz...

Yani sizin nereye baktığınız önemlidir.

Paylaşım için teşekkürler.
Yüreğine sağlık....
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
çok güzel kızlar motora hep böyle binse ne güzel olurdu değilmi arkadaşlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst