- Katılım
- 30 Eyl 2005
- Mesajlar
- 432
tüüüümeerrrrr gökhannnnnn.kara kartallarrrrrrrrrr.kartalın pençeleri kanaryanın kanatlarını yoldu kafasını kopardı cızbız yaptı yediiiiiiiiiiiii.....
dostdark' Alıntı:Bende bir Fenerbahçe li olarak BJK li arkadaşları tebrik ediyorum
Fenerbahçemi de tebrik ediyorum güzel bir maçtı
Biliyorsunuz maçın sıkura 6-0 4-0 olunca seyretmesi zevkli olmuyor maç dediğin çekişmeli olmalı di mi