geçmiş olsun peril ve fenerli arkadaşlar

Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
432
tüüüümeerrrrr gökhannnnnn.kara kartallarrrrrrrrrr.kartalın pençeleri kanaryanın kanatlarını yoldu kafasını kopardı cızbız yaptı yediiiiiiiiiiiii.....
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Walla arkadaşlar,sonuna kadar bir beşiktaşlı olarak bugün staddaydım.. O ne güzel bir atmosferdi öle, o ne biçim bir maçtı.. Ama aramızda kalsın bazı nedenlerden dolayı fener kale arkasındaydım . İçim içimi yedi walla sevinemeyince :queen: . Fenerli kardeşlerimiz de güzel oynadılar ama ne zaman bıraktık ki biz Türkiye kupasını.. Sizleri seviyoruz :rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
İnönü:2-1
Saracoğlu:2-2
İzmir Olimpiyat:2-3
Yine yenişemedik kısacası...Neyse seneye artık,bjk oyunuyla maçı haketmişti zaten.
Not:Hakemi de savunmayın.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Bir galatasaraylı olarak beşiktaşlıları tebrik ediyorum. İnönüde artık yaparsınız bize birşeyler :p :rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Bende bir Fenerbahçe li olarak BJK li arkadaşları tebrik ediyorum
Fenerbahçemi de tebrik ediyorum güzel bir maçtı
Biliyorsunuz maçın sıkura 6-0 4-0 olunca seyretmesi zevkli olmuyor maç dediğin çekişmeli olmalı di mi
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
93
dostdark' Alıntı:
Bende bir Fenerbahçe li olarak BJK li arkadaşları tebrik ediyorum
Fenerbahçemi de tebrik ediyorum güzel bir maçtı
Biliyorsunuz maçın sıkura 6-0 4-0 olunca seyretmesi zevkli olmuyor maç dediğin çekişmeli olmalı di mi

sana katılıyorum dostdark maç dediğin çekişmeli olur tek kale olmaz ama dünkü maç iyidi beşiktaşlıları kutluyorum ve başarıların devamının kesilmesi dileğiyle
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
52
Bende bir izmirli olarak önce izmir halkını sonra beşiktaşı kutlarım bogazlarım patladı bagırmaktan hele tümerin son golünde uçmuşum hehe, maçta tek bir olayın bile çıkmamış olması umarım dikkatinizi çekmiştir izmir izmire yakışan bir tablo sergiledi izmirim benim biricik sevgilim:rendeer: Bu arada ben GALATASARAY lıyım:bounce: BİR BABA HİNDİ ARABAYA BİNDİ ARABADAN İNDİ TUNCAYA BİNDİ :queen: (ben degil beşiktaşlı futbolcular söledi)
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
dün akşam bir kere daha gösterdi ki FENERBAHÇE çok büyük bir takım ve ilerde daha da büyüyecek çünkü dünya kupasını almış gibi sevindi herkes, böyle maçlarda ilk yarılar her zaman taktik savaşı olarak geçer zaten , uydurma bir faul le atılan golden sonra, asıl maç ikinci yarı başladı bütün oyunun kontrolu fenerde, golleri kaçıran fener, kondisyonu iyi olan fener ama kazanan beşiktaş, zaten ikinci yarı bütün maçı seyreden bjk liler yusuf yusuf şeklindeydi o atakları görünce, daha fazla söylenecek bi durum yok, beşiktaş ı kupadan dolayı kutlarım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst