Gecikmiş bir merhaba

Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
14
Taa 3 sene önce, motosiklet almayı düşünmeye başladığımda üye olmuştum buraya, muhtelif motosikletler hakkında yüzlerce yorum okumuş ama herhangi bir katılımım olmamıştı. Hatta "bir merhaba başlığı açmışımdır belki" diyerek baktım profilime de hiçbir şey yazmamışım şimdiye kadar.

Neyse efen'm, Ankara'dan katılıyorum aranıza, bilgisayar mühendisi olarak çalışıyorum. Bu sene Şubat ayında, Regal Raptor DD250E-9B aldım başlangıç motoru olarak, aldığımdan beri de motorsuz geçen yıllarımın acısını çıkarmaya çalışıyorum :)
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Hoşgeldiniz aramıza :)
06 üyeliği 0 mesaj ... sitedeki ender üyeliklerden biridir belkide üyeliğiniz:)
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Yaz bitti Ankaraya kis dusucek yeni almissin keske Ankara mt nin yaz etkinliklerine katilsaymissiniz yaz basinda alip neyse kazasiz belasiz yolunuzda farinizda acik olsun diyorum...umarim bundan sonra daha aktif olursunuz...:cat:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
14
Yaz bitti Ankaraya kis dusucek yeni almissin keske Ankara mt nin yaz etkinliklerine katilsaymissiniz yaz basinda alip neyse kazasiz belasiz yolunuzda farinizda acik olsun diyorum...umarim bundan sonra daha aktif olursunuz...:cat:

Yok, Şubat'ta almıştım, tam sezon öncesi yani :)
Çoğu tek başıma olmak üzere yaklaşık 18000 km yol yaptım o günden beri, inşallah onların hikayelerini de paylaşırım önümüzdeki günlerde
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Gömercin hosgeldin.:)

Sen benim tanidigim gömercinmisin?
:mrgreen:
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
iyi yol yapmışsın..ayrıca hoşgeldin sitemize..ilerde almayı düşündugum 2. motor tarz olarak cruser olacaktır ama race ın tadı bir başka..
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
aramıza hoş geldin katılımcı olman dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba mt etkinliklerinde görüşmek üzere:pr:
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
66
merhaba hoşgeldiniz.
Ben de Ankara dan

Regal Raptor'un performansı hakkında bilgilendirirseniz sevinirim, benim de düşündüğüm modeller arasında
Siz sıfır mı aldınız? sıfırsa ne kadara mal oldu?
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
14
Gömercin hosgeldin.:)

Sen benim tanidigim gömercinmisin?
:mrgreen:

"Benim tanıdığın coq olup olmadığına göre değişir" der, ortamı paradoksa sokarım :)

iyi yol yapmışsın..ayrıca hoşgeldin sitemize..ilerde almayı düşündugum 2. motor tarz olarak cruser olacaktır ama race ın tadı bir başka..

Şahsen keyif adamı olduğum için cruiser rahat geliyor bana, yaslanıyorsun arkaya, uzatıyorsun ayakları, ooh, bir de arkaya nargile bağlarsam tam olacak :)

Gömercin ismi bana da tanıdık geldi :)

GEN'lerinizde motosiklet aşkı var mıydı ? :)

Olmaz mı :)

merhaba hoşgeldiniz.
Ben de Ankara dan

Regal Raptor'un performansı hakkında bilgilendirirseniz sevinirim, benim de düşündüğüm modeller arasında
Siz sıfır mı aldınız? sıfırsa ne kadara mal oldu?

İkinci el almıştım, 3000 TL'ye. Sıfır satış durumu nasıl bilmiyorum, bir ara sıfır satılmaz olmuştu, sıfırının fiyatını da bilmiyorum yani.

Valla, çok rahat tavsiye edebileceğim bir motor. Bende iki kere sorun çıkardı, biri bujidenmiş, en acemi olduğum zamanlardaydı, bilemeyip baya zorlamıştım motoru, bujiyi değiştirince kaymak gibi olmuştu. Ötekinde debriyajda bir sorun olmuştu, vites değiştirirken tuhaf bir ses geldiği halde ustaya uğramadan Zonguldak'a gitmiştim, dönüşte de balatayı sıyırıp yolda kalmıştım :) Bu tür şeylere dikkat etmeye başladıktan sonra bir sorun yaşamadım. Mesela en son, bir ay önce Ankara'dan Hatay'a, oradan kıyı şeridinden Antalya'ya gittim, sonra Ege içinde dolanıp İzmir üzerinden Ankara'ya döndüm, 3200 km boyunca tık demedi alet :) Su soğutma da yardımcı oldu tabi, o kadar yol boyunca bir kaç kere hararet göstergesi yandı ama onlarda da devri düşürüp bir kaç dakika öyle sürünce yetti motorun soğuması için.

Çok hız yapmayı sevmediğim için de yeterli geliyor, 100'le falan rahat gidebiliyorsunuz, 120'den sonrası içinse motoru baya zorlamanız gerekiyor. Tabi, küçük motor olduğu için çok atik de değil ama yeterli oluyor.

Zaten Metin Usta da bir arkadaş vasıtası ile "Çin malı alacaksa Regal Raptor alsın madem" demişti de öyle almıştım, referansı kuvvetli yani :)

Yalnız, bendeki T gidonlu olan, 9B modeli. Emre Ticaret'te parçaların çoğu önceki modellerin ve 9B modelinin parçalarının farklı olduğunu bilmiyorlar. Bana yanlış modelin yan kapaklarını ve koruma demirlerini gönderdiler. Arayıp konuştum, ellerinde sadece onlar olduğunu söylediler. Yani, 9B'den önceki modellerden alman, ufak tefek yedek parçaları bulabilmen adına daha mantıklı olabilir (şu an durum nasıldır bilmiyorum, belki hepsi bulunuyordur). Ha, hem koruma demirini hem de yan kapakları uydurduk, o da ayrı. Mağdur olmazsın yani 9B alsan da.
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
799
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hosgeldın..:rendeer:
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
34
Hoş geldin aramıza diycektim ki ben de pek katılımcı biri sayılmam aslında pek bi bilgim yok bu konularda o yüzden daha yeni aldım motorumu inş. iyi bi cruiser alıp etkinlikler hakkında bilgi sahibi olacağım bende yoksa mondialle bi yere gitmek zor :cherry:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Hoşgeldin Güvercin:rendeer::wiinkk: akşama görüşürük tatlılarla birlikte:cherry:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Yuhoha. 3 yıl sonra hoşgeldin. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst