gecikmelide olsa ilk izmir-antalya yolculuğum

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Tebrikler abi bi soluksuz okudum anlatımında cok iii:rendeer: 70 - 80 le gittim hep demişsi,n 4. vitestemi gittin hep :?:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
yaw bnmde bi izmire gitmem lazım yaa :pale: yenge bekler bni :mrgreen: abicim yazınıda okudum daga nice geziler dilerim
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
harbiden iyi gezmişsin bravo bnde bugun acayip hayal kırıklığına uradım 2004 ybr var yenı aldım km telı kpukdu yenı takdırdım 95 gördü düz yol yokuş çıkarken de 95 di ama düz yol 95 yapdım oysaki bana 100-110 lardan bahsedıyolardı
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
abi seni tanımıyorum ama yazını soluksuz okudum. VaLLa herkesin yaşaması gerekne bi duygu... umarım Butun motor sevdalılarına bu duyguyu yaşamak nasip olur....
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Abi ya helal olsun valla roman gibi yazmışsın.Ne diyeyim daha nice yollara...Teşekkürler dostum.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
harika bir yazı olmuş nefes almadan okudum bir solukta ama resimler az geldi
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
3
helal sana kardeşim roman gibi anlatmıssın helal sana bende izmirdeyim bi ara istediğinde uzun yol yaparz artık benide çocuk gibi duygulandırdım yemin ederim sana nice uzun yollara kazasız belasız ismim cem bu arada msn supra_21_@hotmail konusurs ordan da
;)
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
abi seni Güzel TÜRKÇE ile yazdığın için ayriyetden tebrik ediyorum...
 

red

Katılım
6 May 2006
Mesajlar
169
hocam güzel bir gezi olmus...

bu yaz benzer bir deneyimi bende yasadım gercekten motorsikletle uzun yoldan aldıgım tadı hiç bir seye degismem:cat:
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
20
Hepinize yorumlarınızdan dolayı teşekkür ediyorum. Enümüzdeki ay kısmetse salsa gölüne gitme niyetim var. Ozaman daha fazla fotoğraf çekeceğim. Doğruyu söylemek gerekirse geçen gezimde okadar mola vermeme rağmen etrafı seyretmekten, manzaraya bakmaktan, heyecanımdan fazla resim çekmeyi unutmuşum. İnşallah birdahakine daha çok resim olacak. Hatta aklımda slayt gösterisi hazırlamak var.

Geçen Aliağa drag yarışlarına giderken Ümmet amca ile tanıştım ve dedimki bende ileride kesin böyle olacağım
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
187
Anlatımın ve motosiklet sevgin o kadar güzelki yazının uzunluğunu fark etmedim bile birde baktım ki gezi sona ermiş :)
Sana nice geziler dilerim... Helvaya' da iyi bak :cat:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Sevgili Yalçın kardeşim,ne kadar da güzel yazmışsın.Her motor tutkununun hissedipte anlatamadıklarını.Ellerine,yüreğine ve Helva'na sağlık.Ayrıca dün gece msn de tanışma şerefine nail olduğum için çok mutluyum seninle.O sıra nöbette olduğumdan, seninle msn de daha uzun kalamadığım için bir özür borçluyum sana.Sağlıcakla nice günlere...
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
20
Sevgili Yalçın kardeşim,ne kadar da güzel yazmışsın.Her motor tutkununun hissedipte anlatamadıklarını.Ellerine,yüreğine ve Helva'na sağlık.Ayrıca dün gece msn de tanışma şerefine nail olduğum için çok mutluyum seninle.O sıra nöbette olduğumdan, seninle msn de daha uzun kalamadığım için bir özür borçluyum sana.Sağlıcakla nice günlere...

Teşekkür ediyorum hayati abim. Ayrıca hiç önemli değil, biz evde keyif yaparken sen çalıyordun yine görüşürüz umarım. Geçen hafta sonu Kütahya'daydım keşke daha önce tanışmış olsaydık kesin uğrardım sana. Bir iki hafta içinde yine geleceğim kesin görüşürüz uygun olursan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst