- Katılım
- 19 Mar 2006
- Mesajlar
- 20
- Konu Yazar
- #1
Herkeze selamlar. Bir aylık bir gecikmede olsa ilk motorumla ilk İzmir-Antalya yolculuğumun yazısı aşağıdaki linkte biraz uzun olduğu için pdf olarak kaydettim 212 kb. şimdiden okuyanlarada okumayanlarada teşekkürler. http://www.sonerofset.com/10Agustos2006_izmir_antalya.pdf