- Katılım
- 28 Kas 2005
- Mesajlar
- 361
konu başlığını yeterince okumadan mesaj yazmışım..gerçekten ilginç bir vaka..
Son düzenleme:
hala doğru söylüyorum diyor ben diyor yaa..ilanda yandığından haberi varmı ? elektrik aksamı orjinalmi.dışı orjinalmi ? ilanında satmadan önce yandı işte bu hala geldi sonra yaptırdım dedin mi ? hayır..haala neyi savunuon sen yaa..sen avukat falan mısın ? herşeye bi cevabın var ..üstteki özür dilemiş..yuh bee !
iyireklam10 laf ebeliği yapıyorsun ,satarken yok yanmadı demedim ki falan diyosun.Dansözler kıvırır delikanlı adamın sözü özü bir olur.fabrikanın yaptığı motorla senin toplattığın motor bir olurmu.fabrikanın yaptığı olsun 20000 km olsun senin toplattığın 2000 km deki motora bedeldir.Aldığım paranın hayrını görmeyim diyorsun o parayla araba alıyorsun inşallah kazasız belasız binersin.Sattığın adamın ahı tutmaz inşallah.son birşey soruyorum sana
araba aldım diyorsunya; o aldığın araba senin motorunla aynı durumda olsa (seninki gibi yanıp tekrar toplanmış olsa)alırmıydın sen o arabayı?
buna bir cevap verde sana zahmet.
aldıgım araçta kazalı..
ve satan kişi öndenufak darbesi var dedi aracın agır kazalı oldugunu biliyordum yanımda götürdüğüm usta sayesinde ama genede aldım benim içinaldıgım kişi değil araç önemli kaza geçirmiş olabilir ama ara çyapıldı ise sorunsuz ise sorun yok benimiçin dedim ve aldım..
işte anlayamadıgınızs noktada burası birşey komple dagılsada servisinde orinal parçalarla toplandıktan sonra problem yok zaten aynı araba orjinal lunca uçacak hali yok...
ayrıca dediğine gelince zaten motorsikleti hondaservisinde toplattım eksik olan parçalr orjinal parçalar takıldı ozaman benim ttoplattıgımla fabri karasında ne var
hepsi honda servislerinde kurs görüp diplomalı ustalar honda servislerindeki kişiler
özel sertifikaları var..
bu ayrıntıyı unuma ...
o belgeyı bizim burdaki dandık ustada alabiliyor o cok zor bi iş değil
burda olan senın motorun kotu toplanması yada iyi toplanması değil belki eskisinden iyi ki ve biliyorum senın motorun diğer cbrlardan farklı idi performansı daha iyiydi bunları satarken + ozellik olarak soyledıgını dusunuyorum
ama onemli olan senın orda alan kişiye arkadasım motor dusup dururken yandı ama kazalı bi motor aldım herseyı orjanal honda bayısınde toplandı oraya gidelım anlatsınlar gene içine sınerse alırsın demen lazımdı
sahsen o motoru bana satsan o şekilde bende bunu ogrensem sana etmedık kufur bırakmam
haaaaa ama sunuda unutmayalım kı sen yalan soylemişsin kı soyledın zaten bu adam o motoru gostermemış ise yanı tam emın olmadan aldıysa tek suclu sen değilsin eger adamın içine sındıyse o motor burda bizim konuşmalarımız cok sacma cunku adam motorun keyfını surerken biz burda birbirimizi kırıyoruz
burda onemli olan senın gerceklerı soylememen tek sorun bu
lafı boşuna uzatmayın arkadaşlar 2007 model cbr yı hemde resimde görüldüğü kadarını 2750 liraya alan bi insan herşeyi göze almıştır..ama iyireklam10 bence sende satarken motorun başına gelenlerri söylemeliydin bende geçen ay cbr aldım motorun sol tarafında çizikler vardı nedenini sordum satan abide alkollüydüm motoru garaja sokarken düşürdüm dedi bende inanmak zorunda kaldım..sana bi tek sorum var o motoru sen alsaydın ve bu sitede yanmış fotolarını görsen ne yapardın ?
kaderime razı olur keyfini çıkartırdım...alınan fiyat 3000 - 4000 değil
o fiyata satmışssam sıkışmısımdır . motorsikelt ilkgünkünden farklı olsa zaten benim satmadan önckiyorumlarımada bakınız...
çünkü ben mootrsikleti biliyorum bir sorunu yok herşeyi orjinal ben alttan alıp burdak iarkadaşlarımla aram bozulmasın isityorum ama bazı geri zekalılar anlamak istemediği giib
diyork yanmış motor kaza yapsa ne ise yapılır
be geri zekalı arakdaşım kaza yapacagına yansın zaten daha iyi kaza yapılan parça değişse bile diğer parçalara direnç sagladıgından eskisi kadar iyi olma ihtimali %100 olmaz
ama yanan bir motorsiklet yanan parçalar değişitr reismlerde görülüdüğü kadar güzel bir iş çıkar ortaya...
bide araba ile motor bir değil demiş allah akıl fikir verisndiyourum herkesben suçluymuşum gibi konuşuyor
kendini benim yerimekoy napimyandıdiye çöpemiaytayım motorsikleti..:?
zaten etitğim masraf düzesin die yanmayan noktaları hariç 3000 liradan fazla tutmuşsa demekki okdar eder bir motorsikeltmiş satılan fiyatın 2750 oldugunu göz önünde bulunduralımve hiç bir yerinin tamir görmeden orjinali ile değiştiğini unutmadan yorumyapın....
tşkler...
Bu konu hala devam ediyor mu ya..?? Hala bu yüzsün insana cevap yazıyor musunuz?? Adamın birde dövmediği kalmış insaları, olayı eleştirenlere "GERİ ZEKALI" demekten bir hal olmuş ama nedense hakaretten de sayılmıyor bunlar..
İşin üzücü tarafı hala "gerçek motor aşkı..., helal olsun..., hayırlı olsun..." gibi yorumlar yazılabiliyor. Bende böyle düşünen insanalara helal olsun diyorum. Hakkatten helal olsun! böyle bir sahtekarlığın neresinde hayır görüyorsunuz...Helal olsun yani...