Geçen Ay YANAN CBR 125 R ımın Son Hali :)

Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
konu başlığını yeterince okumadan mesaj yazmışım..gerçekten ilginç bir vaka..
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
hala doğru söylüyorum diyor ben diyor yaa..ilanda yandığından haberi varmı ? elektrik aksamı orjinalmi.dışı orjinalmi ? ilanında satmadan önce yandı işte bu hala geldi sonra yaptırdım dedin mi ? hayır..haala neyi savunuon sen yaa..sen avukat falan mısın ? herşeye bi cevabın var ..üstteki özür dilemiş..yuh bee !

eger konuyu dikkatli okusan herşeyi orjinal parçaları ile değiştiğini anlarsın ..

şimdi birr aracın bir parçası fabrikadan gelen diger parça ile değişiyorsa aradaki fark nedir :?

bunu anlayamıyor çogu kişi.. sanırım.. neyse konu çok uzadı yormları okursanız kendi yaptıklarımıda dahil hak verirsiniz...
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
dostum eline sağlık on numara olmuş.. bişey sorcam motor neden yanmıştı bilelimde bizimkilerinde başına gelmesin.. gelmiş geçmiş olsun
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
iyireklam10 laf ebeliği yapıyorsun ,satarken yok yanmadı demedim ki falan diyosun.Dansözler kıvırır delikanlı adamın sözü özü bir olur.fabrikanın yaptığı motorla senin toplattığın motor bir olurmu.fabrikanın yaptığı olsun 20000 km olsun senin toplattığın 2000 km deki motora bedeldir.Aldığım paranın hayrını görmeyim diyorsun o parayla araba alıyorsun inşallah kazasız belasız binersin.Sattığın adamın ahı tutmaz inşallah.son birşey soruyorum sana

araba aldım diyorsunya; o aldığın araba senin motorunla aynı durumda olsa (seninki gibi yanıp tekrar toplanmış olsa)alırmıydın sen o arabayı?
buna bir cevap verde sana zahmet.
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
iyireklam10 laf ebeliği yapıyorsun ,satarken yok yanmadı demedim ki falan diyosun.Dansözler kıvırır delikanlı adamın sözü özü bir olur.fabrikanın yaptığı motorla senin toplattığın motor bir olurmu.fabrikanın yaptığı olsun 20000 km olsun senin toplattığın 2000 km deki motora bedeldir.Aldığım paranın hayrını görmeyim diyorsun o parayla araba alıyorsun inşallah kazasız belasız binersin.Sattığın adamın ahı tutmaz inşallah.son birşey soruyorum sana

araba aldım diyorsunya; o aldığın araba senin motorunla aynı durumda olsa (seninki gibi yanıp tekrar toplanmış olsa)alırmıydın sen o arabayı?
buna bir cevap verde sana zahmet.

aldıgım araçta kazalı..
ve satan kişi öndenufak darbesi var dedi aracın agır kazalı oldugunu biliyordum yanımda götürdüğüm usta sayesinde ama genede aldım benim içinaldıgım kişi değil araç önemli kaza geçirmiş olabilir ama ara çyapıldı ise sorunsuz ise sorun yok benimiçin dedim ve aldım..

işte anlayamadıgınızs noktada burası birşey komple dagılsada servisinde orinal parçalarla toplandıktan sonra problem yok zaten aynı araba orjinal lunca uçacak hali yok...

ayrıca dediğine gelince zaten motorsikleti hondaservisinde toplattım eksik olan parçalr orjinal parçalar takıldı ozaman benim ttoplattıgımla fabri karasında ne var
hepsi honda servislerinde kurs görüp diplomalı ustalar honda servislerindeki kişiler
özel sertifikaları var..

bu ayrıntıyı unuma ...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
aldıgım araçta kazalı..
ve satan kişi öndenufak darbesi var dedi aracın agır kazalı oldugunu biliyordum yanımda götürdüğüm usta sayesinde ama genede aldım benim içinaldıgım kişi değil araç önemli kaza geçirmiş olabilir ama ara çyapıldı ise sorunsuz ise sorun yok benimiçin dedim ve aldım..

işte anlayamadıgınızs noktada burası birşey komple dagılsada servisinde orinal parçalarla toplandıktan sonra problem yok zaten aynı araba orjinal lunca uçacak hali yok...

ayrıca dediğine gelince zaten motorsikleti hondaservisinde toplattım eksik olan parçalr orjinal parçalar takıldı ozaman benim ttoplattıgımla fabri karasında ne var
hepsi honda servislerinde kurs görüp diplomalı ustalar honda servislerindeki kişiler
özel sertifikaları var..

bu ayrıntıyı unuma ...


o belgeyı bizim burdaki dandık ustada alabiliyor o cok zor bi iş değil

burda olan senın motorun kotu toplanması yada iyi toplanması değil belki eskisinden iyi ki ve biliyorum senın motorun diğer cbrlardan farklı idi performansı daha iyiydi bunları satarken + ozellik olarak soyledıgını dusunuyorum

ama onemli olan senın orda alan kişiye arkadasım motor dusup dururken yandı ama kazalı bi motor aldım herseyı orjanal honda bayısınde toplandı oraya gidelım anlatsınlar gene içine sınerse alırsın demen lazımdı

sahsen o motoru bana satsan o şekilde bende bunu ogrensem sana etmedık kufur bırakmam

haaaaa ama sunuda unutmayalım kı sen yalan soylemişsin kı soyledın zaten bu adam o motoru gostermemış ise yanı tam emın olmadan aldıysa tek suclu sen değilsin eger adamın içine sındıyse o motor burda bizim konuşmalarımız cok sacma cunku adam motorun keyfını surerken biz burda birbirimizi kırıyoruz

burda onemli olan senın gerceklerı soylememen tek sorun bu
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
o belgeyı bizim burdaki dandık ustada alabiliyor o cok zor bi iş değil

burda olan senın motorun kotu toplanması yada iyi toplanması değil belki eskisinden iyi ki ve biliyorum senın motorun diğer cbrlardan farklı idi performansı daha iyiydi bunları satarken + ozellik olarak soyledıgını dusunuyorum

ama onemli olan senın orda alan kişiye arkadasım motor dusup dururken yandı ama kazalı bi motor aldım herseyı orjanal honda bayısınde toplandı oraya gidelım anlatsınlar gene içine sınerse alırsın demen lazımdı

sahsen o motoru bana satsan o şekilde bende bunu ogrensem sana etmedık kufur bırakmam

haaaaa ama sunuda unutmayalım kı sen yalan soylemişsin kı soyledın zaten bu adam o motoru gostermemış ise yanı tam emın olmadan aldıysa tek suclu sen değilsin eger adamın içine sındıyse o motor burda bizim konuşmalarımız cok sacma cunku adam motorun keyfını surerken biz burda birbirimizi kırıyoruz

burda onemli olan senın gerceklerı soylememen tek sorun bu


eleman gidip gösterdi ustaya ama usta dahi yanmış yada bişey demedi oldukça iyi duurmda dedi çünkü yanna bütün parçalar plastik parçalardı ve değişti oyuzden motorun hem cigeri hemde kendisi ssaglamdı ki buda o moorsikelte uuzn yıllar o arkadaşı n sorunsuz bienceğidir...

tşk ederim..
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
şimdi kazalı araç satmak baska..otomobil kazalı olur..değişir..ve fiyat düşer...hele hele yanarsa bambaska olur...ama motosiklerlerde durumçok farklı...yanmış bu yanmış..kazalı olsa neyse...orjinal parçası diyorsun da, satarken bu resmi gösterseydin, orjinal parçalarını taktırdım ama abii yenisinden daha güzel vs deseydin.bak ne oluodu...satarmıydın ?satamazdın..emin ol o satarken aldığın para uçar gider elinden..hayra harcayamassın onu..araba mı aldın.gör bak yakında ne olcak arabana...

çok güzel laf ebeliği yapıosun...herkes haksız bi sen haklısın...el yumruunu yemeyen kendisininkini balyoz sanarmış..
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
lafı boşuna uzatmayın arkadaşlar 2007 model cbr yı hemde resimde görüldüğü kadarını 2750 liraya alan bi insan herşeyi göze almıştır..ama iyireklam10 bence sende satarken motorun başına gelenlerri söylemeliydin bende geçen ay cbr aldım motorun sol tarafında çizikler vardı nedenini sordum satan abide alkollüydüm motoru garaja sokarken düşürdüm dedi bende inanmak zorunda kaldım..sana bi tek sorum var o motoru sen alsaydın ve bu sitede yanmış fotolarını görsen ne yapardın ?
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
lafı boşuna uzatmayın arkadaşlar 2007 model cbr yı hemde resimde görüldüğü kadarını 2750 liraya alan bi insan herşeyi göze almıştır..ama iyireklam10 bence sende satarken motorun başına gelenlerri söylemeliydin bende geçen ay cbr aldım motorun sol tarafında çizikler vardı nedenini sordum satan abide alkollüydüm motoru garaja sokarken düşürdüm dedi bende inanmak zorunda kaldım..sana bi tek sorum var o motoru sen alsaydın ve bu sitede yanmış fotolarını görsen ne yapardın ?


kaderime razı olur keyfini çıkartırdım...alınan fiyat 3000 - 4000 değil
o fiyata satmışssam sıkışmısımdır . motorsikelt ilkgünkünden farklı olsa zaten benim satmadan önckiyorumlarımada bakınız...


çünkü ben mootrsikleti biliyorum bir sorunu yok herşeyi orjinal ben alttan alıp burdak iarkadaşlarımla aram bozulmasın isityorum ama bazı geri zekalılar anlamak istemediği giib
diyork yanmış motor kaza yapsa ne ise yapılır
be geri zekalı arakdaşım kaza yapacagına yansın zaten daha iyi kaza yapılan parça değişse bile diğer parçalara direnç sagladıgından eskisi kadar iyi olma ihtimali %100 olmaz
ama yanan bir motorsiklet yanan parçalar değişitr reismlerde görülüdüğü kadar güzel bir iş çıkar ortaya...

bide araba ile motor bir değil demiş allah akıl fikir verisndiyourum herkesben suçluymuşum gibi konuşuyor
kendini benim yerimekoy napimyandıdiye çöpemiaytayım motorsikleti..:?

zaten etitğim masraf düzesin die yanmayan noktaları hariç 3000 liradan fazla tutmuşsa demekki okdar eder bir motorsikeltmiş satılan fiyatın 2750 oldugunu göz önünde bulunduralımve hiç bir yerinin tamir görmeden orjinali ile değiştiğini unutmadan yorumyapın....

tşkler...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
tamam plastik donanım yanabilir değişebilir.hatta motor bşle yenisiyle değişir ve böyle satılabilir.hiç sorun yok.burada herkesin tek istediği orda ilanda(ilanı okuma şansım olmadı çünkü silinmiş) net bi şekilde en azından alacak insanı dogru yönlendir istiyorlar. yanmış olması belki daha iyi yaptı motoru belki daha kötü.ama yeter ki o motor satılırken böyle oldu ama hala eskisi gibi denmesi isteniyor tüm motorcu arkadaşlarım tarafından.bu dürüstlük gösterilmezse kim kime güvenecek.lütfen biraz daha bu konularda hassas olun.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
kaderime razı olur keyfini çıkartırdım...alınan fiyat 3000 - 4000 değil
o fiyata satmışssam sıkışmısımdır . motorsikelt ilkgünkünden farklı olsa zaten benim satmadan önckiyorumlarımada bakınız...


çünkü ben mootrsikleti biliyorum bir sorunu yok herşeyi orjinal ben alttan alıp burdak iarkadaşlarımla aram bozulmasın isityorum ama bazı geri zekalılar anlamak istemediği giib
diyork yanmış motor kaza yapsa ne ise yapılır
be geri zekalı arakdaşım kaza yapacagına yansın zaten daha iyi kaza yapılan parça değişse bile diğer parçalara direnç sagladıgından eskisi kadar iyi olma ihtimali %100 olmaz
ama yanan bir motorsiklet yanan parçalar değişitr reismlerde görülüdüğü kadar güzel bir iş çıkar ortaya...

bide araba ile motor bir değil demiş allah akıl fikir verisndiyourum herkesben suçluymuşum gibi konuşuyor
kendini benim yerimekoy napimyandıdiye çöpemiaytayım motorsikleti..:?

zaten etitğim masraf düzesin die yanmayan noktaları hariç 3000 liradan fazla tutmuşsa demekki okdar eder bir motorsikeltmiş satılan fiyatın 2750 oldugunu göz önünde bulunduralımve hiç bir yerinin tamir görmeden orjinali ile değiştiğini unutmadan yorumyapın....

tşkler...

özürün kabahatinden büyük... derler ya, işte tam O'sun şu an :farao:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu konu hala devam ediyor mu ya..?? Hala bu yüzsün insana cevap yazıyor musunuz?? Adamın birde dövmediği kalmış insaları, olayı eleştirenlere "GERİ ZEKALI" demekten bir hal olmuş ama nedense hakaretten de sayılmıyor bunlar..

İşin üzücü tarafı hala "gerçek motor aşkı..., helal olsun..., hayırlı olsun..." gibi yorumlar yazılabiliyor. Bende böyle düşünen insanalara helal olsun diyorum. Hakkatten helal olsun! böyle bir sahtekarlığın neresinde hayır görüyorsunuz...Helal olsun yani...
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
Bu konu hala devam ediyor mu ya..?? Hala bu yüzsün insana cevap yazıyor musunuz?? Adamın birde dövmediği kalmış insaları, olayı eleştirenlere "GERİ ZEKALI" demekten bir hal olmuş ama nedense hakaretten de sayılmıyor bunlar..

İşin üzücü tarafı hala "gerçek motor aşkı..., helal olsun..., hayırlı olsun..." gibi yorumlar yazılabiliyor. Bende böyle düşünen insanalara helal olsun diyorum. Hakkatten helal olsun! böyle bir sahtekarlığın neresinde hayır görüyorsunuz...Helal olsun yani...

bir şeyi nne oldugunu bilemden yaşamadan yapılan yorumlar sadece duygularla olur gerçekle değil şu motor aşkı die burlarda ahkam kesen arkadşalar ben olsam böyle yapardı mdiyenlerin başına gelse aynısnı yaparlarmıydı..
ayrıca sanki 1 liralık malı hem yakmış hemde arızalı olarak satmışım gibi 5000 liraya satmışım giib orumlar yazıp ortalığı kızıştıran asıl yğzsüzlere hiç bişey demiyorum yarın elinize bir liste yapın gidin toplayın bakim parça parça motor aksamı ve teker eksoz vb metal ler hariç geri kalan parçalarını 3-4 liradan aşağı ikinci el bile olsa toplayabiliyormusunuz :?

ondan sonra gelip konuşun sattıgım fiyat aldıgım parçalardan biile ucuzsa ve motorsikelt sorunsuz ve saglam ilk gunku kadar kusursuzsa bu kazada yanmada olsa çalınmada olsa hiç bir şey fark etmez ve değiştirmez ayrıca napsaydık :?
çöpemi atsaydık yand diye yada denizemi atsaydık yapılmış ucuz makul bir fiyata satılmış ve alan kişide 1 ay binmesine ragmen sorun yaşamadıgı iin arayıp teşekkür etmiş

daha halen neyin neyi kötü diye burda gelip aşağılamaya çalışan insanlar var anlamıyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Eyl 2009
Mesajlar
9
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Felaket ::crying::
ilk bisikletim çalındığında 2 gün kendime gelememiştim ama 2. ve 3. çalındığında daha az acı fakat daha fazla öfke hissettim .şimdi motorumu çaldırmamak için 2 kilit + direksiyon kilidi bağlıyorum.çalınsa bulunması bi umut ama yansa felaket
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst