- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar
Ben Beykoz'dan Beytullah (29)
Motor kullanmaya sene 2014 ağustos şuan kullandığım Hyosung GT250 motorumla başladım.
Hafta sonu ekip veya gurup gezilerine katılabilirim. Uzun yol tecrübem yok diyebilirim en fazla Beykoz- Ağva arası kadar.
Allah kimseye kaza bela vermesin Sevgiler Saygılar arkadaşlar.
Ben Beykoz'dan Beytullah (29)
Motor kullanmaya sene 2014 ağustos şuan kullandığım Hyosung GT250 motorumla başladım.
Hafta sonu ekip veya gurup gezilerine katılabilirim. Uzun yol tecrübem yok diyebilirim en fazla Beykoz- Ağva arası kadar.
Allah kimseye kaza bela vermesin Sevgiler Saygılar arkadaşlar.