Bizi rahatsız edende yok çünkü püf noktasını yakaladım :bounce: kendini bayan olduğunu belli edeceksin ki kurya yada vurdum duymaz yada her neyse diğer deli motosikletçilerden biri olmadığını belli etmelisin

kendim öyle düşünüyorum, eskiden saçımı saklıyordum yok bilmem ne :mrgreen: artık etek bile giyiyorum motosikletin üzerinde, saygı ve yol verme olayı arttı, kadınlar asıl beni rahatsız eden yollarda

el salıyorlar ıslık çalıyorlar hatta birkeresinde kadın öpücük yollaya yollaya 80 km beraber katettik :cherry: ama açıkcası korktum ne oluyoruz ya dedim. duruyorum duruyor basıyorum basıyor, telefon işareti yaptı, ahanda yandık dedim son sürrat gazladım :queen: siz siz olun çok şirin gözükmeyin motosikletin üzerinde çok tehlikeli :rendeer: