Gazladım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiç arabadan çekilmiş fotom yoktu, ben şahsen hoşuma gitti, çeken bayan arkadaşımada çok teşekkür ederim.

dsc04881sr0.jpg
[/URL][/IMG]

dsc04862ai9.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet, bu benmiyim yahu dedim kendi kendime :)

dsc04941pm9.jpg
[/URL][/IMG]

dsc04913yb3.jpg
[/URL][/IMG]
Artistlik işte doğuştan var:p
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dsc04945js7.jpg
[/URL][/IMG]


o el niye boşta? :mrgreen: debriyaja sıkma ihtiyacı duymuyorum artık, debriyaj devri bitti benim sayfamda:cherry:

dsc04940kp1.jpg
[/URL][/IMG]
Çok sevdiğim arkadaşım bana kara prenses der, işte al sana hakiki kara prenses :bounce:

dsc04954tp3.jpg
[/URL][/IMG]
Motosikletim çok güzel yatıyor dönüşlerde,120 km/hız la ama yollar çift yön:) ben yomulmadım ha rüzgar vardı dün çok feci :mrgreen: ya orda yatıramadım kara civatımı.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Sema noluyo kız bakıyorum çoşmuşsun,artistik hareketler falan. :queen:

Bakıyorumda sen erken başladın artistik hareketlere. ::yanliss: Havaya girdin iyice. :mrgreen: Aman dikkat et kendine he düşüyüm müşüyüm deme birde senle uğraşmayalım. :p (derlerya hani insan uyuz olur)


Bu arada güzel fotolar. :cat:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gaza getiren Kawas ninja, Varadero, GSRX, 600 rr, Kawas r6, R1 öffff takıldık işte 160 ben 200 onlar kaldık mı tırt yolda :queen: bari fötö ile avuttuk kendimizi.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
niahuaha süpermiş :))
benim hatun görücek bu resimLeri akşam gene zıpLamaya başLıcak
BENDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeee diye :)))
motosikLEt camiasına cok hatun katar bu hatun :))
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bu dayı da dolmuşçu heralde giderken kapıyı falan açıyor :mrgreen: Aşağı da tükürdü mü açtıktan sonra :mrgreen:

dsc04881jn2.jpg
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Prometheus dostum, Cigara içiyordu, hadi gel sende fly by my side der gibi, bende az deli değilim ha, arabalar arasından geçenlere karşıyım ama ben bile yapıyorum e yuh bana gaza geldik işte hakikat bu.

Kalyo sen beni Hatunla tanıştırsana :mrgreen: Yalnız hiç çekilmiyor yollar be anacım:salut:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Güzel fotoğraflar gerçekten ....Paylaşım için teşekkürler,sizi kıskanacaklar şimdi :)
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
diğer bayan sürücüleri çatlatıcaksın gibime geliyor, güzel fotolar
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
Kalyo sen beni Hatunla tanıştırsana Yalnız hiç çekilmiyor yollar be anacım
KONU SONRASI ARAMIZDA GEÇEN SOHBETİ AKTARAYIM :)

αήί-- :
hehehehehehehe
αήί-- :
oluuuurrrrrrr suzukili kız dimi
mobyLette:
evet hayatım suzukiLi kız o
αήί-- :
tralalalayyy nerdeymiş o :
αήί-- :
ama olmaz ben aşkımın arkasına binmek istiyooommm
mobyLette:
anadoLu yakasındaa
αήί-- :
tüh :)
mobyLette:
tebrikLEr akşam gelirken pasta aLayım mı ?
αήί-- :
:queen:

:D bu arada o yoLda giderken kapıyı açan amca sanırım semayı arabaya çekip aLıcak :p
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
pembe şapkasınıda koymuş arkasına ben bayanım der gibi:cherry:bayanlara motor kullanmak yakışıyo:cat:resimleri beyendim emeğinize sağlık
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen: ivit pembe şapkam, Prometheous ben düz yolu bırak çakıllı kayalı çamurlu çukurlu yoldan geçtim 80 km/ hız la ama allah kahretsin Sarp eremin duruşmasında gitiğim gün tramvay demir yolu üzerinde düştüm, demek ki bana dahah hırçın ve çirkin yollar lazım, Dans et demişler, yer yemuk demişe benziyor benimkisi ama nedense offroad ATV kullanasım geldi bir an.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst