Gazladım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nokul ve kotra ne? yiyecek mi? acıktım yahu lokom gibi bir şey sanırım :)

Rehber sen olacaksın tabi ki başka sinoplu tanımıyorum :mrgreen:

Deniz ve Doğa olayı muhteşem, toplıyorum hırtımı pırtımı oraya yerleşecem bir kaç gün.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
gs 500 görünce sonuna kadar okudum.Çok hoş fotolar.Soracağım birkaç şey var?

Virajı nasıl makinenin?Fotolarda viraj namına pek birşey yok:p

Bnmde düşündüğüm bi makine ama viraj yeteneğini merak ediyorum açıkcası.Eski gs 500lerin gidonu daha farklıydı sanki.Yanılıyormuyum?

Son olarak çevremde motosiklet kullanmayı düşünen bayanlar için:trafşkte rahatsız edilmiyormusun?Gerçekten ciddiyim bu konuda.Magandalar zibil gibi..
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gs 500 görünce sonuna kadar okudum.Çok hoş fotolar.Soracağım birkaç şey var?

Virajı nasıl makinenin?Fotolarda viraj namına pek birşey yok:p

Bnmde düşündüğüm bi makine ama viraj yeteneğini merak ediyorum açıkcası.Eski gs 500lerin gidonu daha farklıydı sanki.Yanılıyormuyum?

Son olarak çevremde motosiklet kullanmayı düşünen bayanlar için:trafşkte rahatsız edilmiyormusun?Gerçekten ciddiyim bu konuda.Magandalar zibil gibi..

Sevgili Gnusher,

eski modellerde gidon ve viraj problemi olduğunu duydum, ama sen temiz 2005 model bulursan sakın kaçırma ;)

geniş çaplı firajlarda kesinlikle 120 den aşağı girmiyorum, dar ve sağlı sollu virajlarda 80 le giriyorum, kesinlikle sorun yok.

Bizi rahatsız edende yok çünkü püf noktasını yakaladım :bounce: kendini bayan olduğunu belli edeceksin ki kurya yada vurdum duymaz yada her neyse diğer deli motosikletçilerden biri olmadığını belli etmelisin :p kendim öyle düşünüyorum, eskiden saçımı saklıyordum yok bilmem ne :mrgreen: artık etek bile giyiyorum motosikletin üzerinde, saygı ve yol verme olayı arttı, kadınlar asıl beni rahatsız eden yollarda :p el salıyorlar ıslık çalıyorlar hatta birkeresinde kadın öpücük yollaya yollaya 80 km beraber katettik :cherry: ama açıkcası korktum ne oluyoruz ya dedim. duruyorum duruyor basıyorum basıyor, telefon işareti yaptı, ahanda yandık dedim son sürrat gazladım :queen: siz siz olun çok şirin gözükmeyin motosikletin üzerinde çok tehlikeli :rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Bizi rahatsız edende yok çünkü püf noktasını yakaladım :bounce: kendini bayan olduğunu belli edeceksin ki kurya yada vurdum duymaz yada her neyse diğer deli motosikletçilerden biri olmadığını belli etmelisin :p kendim öyle düşünüyorum, eskiden saçımı saklıyordum yok bilmem ne :mrgreen: artık etek bile giyiyorum motosikletin üzerinde, saygı ve yol verme olayı arttı, kadınlar asıl beni rahatsız eden yollarda :p el salıyorlar ıslık çalıyorlar hatta birkeresinde kadın öpücük yollaya yollaya 80 km beraber katettik :cherry: ama açıkcası korktum ne oluyoruz ya dedim. duruyorum duruyor basıyorum basıyor, telefon işareti yaptı, ahanda yandık dedim son sürrat gazladım :queen: siz siz olun çok şirin gözükmeyin motosikletin üzerinde çok tehlikeli :rendeer:

Hey maşallah şu maceralara bak. Bunları duydukça ilerde hatuna motor alma fikrinden vazgeçiyorum. :pr:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hey maşallah şu maceralara bak. Bunları duydukça ilerde hatuna motor alma fikrinden vazgeçiyorum. :pr:

:mrgreen: aman boşver kadın sıkıştırsın hep, Canım arkadaşımı sakın caydırma valla fena yaparım Bülent :pale: arkadaşım binecek motosiklete beraber gezersiniz, hem aramıza alırız korkma evel allah biz varız, ne güne duruyoruz :wiinkk:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
nokul ve kotra ne? yiyecek mi? acıktım yahu lokom gibi bir şey sanırım :)

Rehber sen olacaksın tabi ki başka sinoplu tanımıyorum :mrgreen:

Deniz ve Doğa olayı muhteşem, toplıyorum hırtımı pırtımı oraya yerleşecem bir kaç gün.

nokul yöresel yemek oluyor. kotrada ufak el yapımı biblo ev süsü kayık tekne maketleri:cat: sen yeterki gaz aç virajlarda lastiklerin eriyecek :p viraj seviyorsan full yeşillik içinde beklerim :rendeer::rendeer:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  Eveet, görülüyor ki gazlanılmış ve bitmiş. Başlık altında da konuyu dağıtmak için hummalı bir çalışma yapılmış. Beklenen son kaçınılmaz olmuş :p Umarım 7-8 fotoya, 2 günde yapılan 6 sayfa yorum sizleri daha uzun soluklu geziler yapmaya teşvik eder ve bundan sonraki "gezilerinizi" de bizlerle paylaşır, 16, 26 ve 36 sayfalı başlıklara ulaşırsınız.
Haftaya yine aynı gün ve saatte... :p
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst