t
teşekürler şahin bu arada teskereyı aldın galiba memleketesın geşmiş olsun selamlar köycegize
eyvallah topragımcaanım hemşerilerim hepinizden Allah razı olsun nede güzel boyamışsınız sizleri alkışlıyorum.::alkiis::
la yooğrum nağader mübarek adamlarmışınız,helal olsun eağam hepinizee:thumleft:
bora abi teşekürlero çocuklara,köye ve eğitim camiamıza yapmış olduğunuz bu katkı ve emekten dolayı,hepinizi canı gönülden kutluyorum.ülkemin sizin gibi pırıl pırıl insanlara herzaman ihtiyacı var.hepinize sevgilerimle.
nedemek şahın bizim için doşluk arkadaşlık önemlıdırAbi çok sağolasınteskereyi alalı bir ay oldu bugün itibari ile askerlik bitti.Antepe selamlar baklavanın tadı damağımda hala daha izinde beni kırmayıp köyceğize geldiğiniz için teşekkürler :rendeer:
estafurullah gültekinHelal olsun size arkadaşlar.
Hepinizi teker teker kutluyor, gözlerinizden, yanaklarınızdan, hatta ellerinizden öpüyorum. :rendeer:
ALLAH (CC) hepinizden razı olsun. Amin.
helal olsun anteplılere baba adamlar mış walla.:rendeer: