Gaziantep Mt Kardeş Okulunu Boyadı

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
caanım hemşerilerim hepinizden Allah razı olsun nede güzel boyamışsınız sizleri alkışlıyorum.::alkiis::
la yooğrum nağader mübarek adamlarmışınız,helal olsun eağam hepinizee:thumleft:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
o çocuklara,köye ve eğitim camiamıza yapmış olduğunuz bu katkı ve emekten dolayı,hepinizi canı gönülden kutluyorum.ülkemin sizin gibi pırıl pırıl insanlara herzaman ihtiyacı var.hepinize sevgilerimle.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
t

teşekürler şahin bu arada teskereyı aldın galiba memleketesın geşmiş olsun selamlar köycegize

Abi çok sağolasınteskereyi alalı bir ay oldu bugün itibari ile askerlik bitti.Antepe selamlar baklavanın tadı damağımda hala daha izinde beni kırmayıp köyceğize geldiğiniz için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
661
hepinizi tebrik ediyorum ...çok güzel ve hayırlı bir iş yapmışınızz bravooo....emeğinize ve yüreğinize sağlık...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Helal olsun size arkadaşlar.
Hepinizi teker teker kutluyor, gözlerinizden, yanaklarınızdan, hatta ellerinizden öpüyorum. :rendeer:
ALLAH (CC) hepinizden razı olsun. Amin.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
caanım hemşerilerim hepinizden Allah razı olsun nede güzel boyamışsınız sizleri alkışlıyorum.::alkiis::
la yooğrum nağader mübarek adamlarmışınız,helal olsun eağam hepinizee:thumleft:
eyvallah topragım
o çocuklara,köye ve eğitim camiamıza yapmış olduğunuz bu katkı ve emekten dolayı,hepinizi canı gönülden kutluyorum.ülkemin sizin gibi pırıl pırıl insanlara herzaman ihtiyacı var.hepinize sevgilerimle.
bora abi teşekürler
Abi çok sağolasınteskereyi alalı bir ay oldu bugün itibari ile askerlik bitti.Antepe selamlar baklavanın tadı damağımda hala daha izinde beni kırmayıp köyceğize geldiğiniz için teşekkürler :rendeer:
nedemek şahın bizim için doşluk arkadaşlık önemlıdır
Helal olsun size arkadaşlar.
Hepinizi teker teker kutluyor, gözlerinizden, yanaklarınızdan, hatta ellerinizden öpüyorum. :rendeer:
ALLAH (CC) hepinizden razı olsun. Amin.
estafurullah gültekin
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
yüreğinize emeğinize sağlık... gerçekten cok güzel iş çıkartmışsınız... görüşmek üzere... Ceyhan'dan selamlar... :king:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Emeginize , Yureginize saglik bu tip projeler icerisinde motosiklet kullanicilarini goruyor olmanin hakli sevinci ve gururu icerisindeyim bi an gozlerimin doldugunu hissettim

Gercekten'de mukemmel dusunce.

"Uzun zamandir Asfalt uzerinde kaplumbaga gormemisdim"

Tesekkurler.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
51
Harika bir etkinlik fotograflara bakarken bi tuhaf oldum...Ne mutlu bize ki Türk Milleti çok duyarlı....Hepinizin ellerine yüreğine sağlık.....:cat::)
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
sağolun arkadaşlar elimizin geldiğince GAZİANTEP MT olarak bişeyler yapmaya çalıştık böyle bir organizasyona tüm motorcuların katılmasını arzu ederim
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çok manalı ama çok da güzel bişey yapmışşınız.... Tebrikler.... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst